Fryzura niczym...

Pisząc posta o wykreślance umknął mi bardzo ważny fakt, a mianowicie blog Planeta Disneya zdobył STO TYSIĘCY WEJŚĆ!!!! Nawet nie wiecie, jak jestem wniebowzięta! Wierzcie mi, gdy tylko zobaczyłam to na własne oczy zaczęłam skakać i krzyczeń z radości! Jestem Wam niezmiernie wdzięczna za każde wejście, za każdą obserwacje, za każdy komentarz. Każdego dnia motywujecie mnie do działania, mimo, że nie zawsze jest to odzwierciedleniem na ilość postów :-) Mam teraz w głowie milion pomysłów na nowe posty, ale przez szkołę muszą one chwilę poczekać. Świąteczna seria, którą planowałam nie wypaliła i bardzo tego żałuję. Mam nadzieję, że za rok lepiej się spiszę :-) Teraz sedno postu, tak?
Na kanale DisneyChannelLa ostatnio pojawiają się poradniki w serii 'Zrób fryzurę jak..' Jedne są lepsze inne gorsze, ale jakaś alternatywa to jest. Dlatego jeśli chcecie zmienić swoją fryzurę albo po prostu upodobnić się do bohaterek Soy Luny, koniecznie obejrzyjcie te filmiki!
Jazmin. Co mogę powiedzieć o fryzurze? Jest ładna, ale wydaje mi się, że jest skierowana bardziej do starszej grupy odbiorców. Nie chcę nkogo kwestionować, ale to po prostu nie jest fryzura dla małych dziewczynek (no chyba że na jakiś ślub czy urodziny) Ogólnie podoba mi się i gdyby nie to, że moje włosy za nic w świecie się nie zakręcą (na serio - lokówka, wałki czy co tam jeszcze jest- nic mi nie pomaga) to z pewnością sama zrobiłabym sobie taką fryzurę :-)
Jim. Muszę przyznać, że fryzura jest bardzo ładna i bardzo podobna do tej, którą nosi Jim. Co prawda Jim ma bardziej kręcone włosy, ale ten pomysł jest śwetną alternatywą dla dziewczyn z prostymi włosami!
Jam. Uwaga, uwaga! Jest to pierwsza i ostatnia związana fryzura, dlatego jeśli lubisz nosić koka, koniecznie wypróbuj ten patent!
Luna (Tak z innej beczki, moi sąsiedzi odpalają teraz fajerwerki) Ta fryzura jest według mnie najlepsza z wszystkich pod względem autentyczności. Luna ma praktycznie taką samą fryzurę i ten poradnik jest wprost idealny! Gdyby nie wyżej wspomniany mój problem z kręceniem włosów, już bym robiła sobie taką fryzurę :-)
Nina. No dobra, ta fryzura jest równie dobrze odwzorowana jak ta powyżej, ale to tylko proste włosy! Z początku trochę się rozczarowałam, ale w końcu Nina nosi tylko rozpuszczone włosy więc sprawa stała się jasna. Mimo wszystko filmik nie powala i można go sobie odpuścić...
Delfi. Jak dla mnie za mocno zakręcili tej dziewczynie włosy. To prawda, że Delfi nosi taką fryzurę, ale jest ona mniej nachalna i bardziej naturalna. Poza tym bohaterka ma krótsze włosy i no sami wiecie :-)
Ambar Nie ukrywam, rozczarowałam się, bo po pierwsze Ambar ma krótsze włosy, a po drugie nosi przedziałek na środku. I o ile długość włosów mogę znieść, tak ten przedziałek okropnie mnie denerwuje! Nie jest to fryzura Ambar i nie mogę dłużej o tym mówić, bo nie potrzebnie się denerwuję :-) A tak na serio, to ten filmik jest najgorszy pod względem praktycznym i żałuję, że nie zrobili go lepiej, ale to tylko moje zdanie...
W tym poście to już wszystko. Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję! Jesteście la más mejores! Dajcie znać co myślicie o tych filmikach, który Wam się najbardziej podoba, który najmniej i najważniejsze piszcie czy skorzystaliście z któregoś patentu :-)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2