Nowa para w Następcach 2?!?

Kilka dni temu na oficjalnym koncie 'Następców' pojawiło się niepokojące zdjęcie (zaniepokoić może ono każdego, kto kibicował parze Mal+Ben) z bardzo niepokojącym napisem. Zanim wypowiem się o całej sytuacji, chciałabym przedstawić to, o co tyle szumu:
Official ship name? #Descendants2
(Oficjalna nazwa pary?)
Jak możecie zauważyć jest to urywek z pierwszego zwiastuna Następców 2. Na pierwszy rzut oka, zwykłe zdjęcie, ale spójrzcie na ich twarze. Może gdyby nie dopisek, nikt nie zwróciłby na to uwagi. Ale Hal lub Marry (nie potwierdzono która nazwa jest tą prawdziwą) może naprawdę zaistnieć! W końcu jak wiadomo Mal uciekła z Auradonu na Wyspę, bo wszystko ją przytłoczyło. Jak pamiętacie ze zwiastuna, dochodzi do kłótni Bena z Mal. Czy po tym incydencie ich związek się rozpadnie? Czy dziewczynie spodoba się Harry? Czy przez niego Mal będzie zła? A może ona sprowadzi go na dobrą drogę?
Tak wiele pytań i tak mało informacji. Jak wiadomo, Dove (Mal) i Thomas (Harry) są parą, może tu tkwi rozwiązanie zagadki. Z jednej strony może to być zwykłe zdjęcie z ciekawym dopiskiem, aby fani zaczęli jeszcze bardziej wyczekiwać premiery, a z drugiej może to być wskazówka. Może wraz z powrotem na Wyspę Potępionych Mal przekreśliła związek z księciem? 
Koniecznie dajcie znać co Wy sądzicie o takiej parze! Shippujecie ich? Czy może wciąż wolicie Mal z Benem? Na koniec zostawiam Was ze zwiastunem, może oglądając go jeszcze raz znajdziecie coś ciekawego?

Komentarze

  1. Zwiastun widzę pierwszy raz, jak dla mnie Mal po prostu wygląda brzydko... O ile się nie mylę, na jego początku miała jasne włosy? Jak dla mnie to zupełnie nie w jej stylu... A jeszcze gorzej wygląda z tymi różowymi, prostymi. Ja bym tam chciała starą, dobrą, Mal, jak z pierwszej części... Ale co do shipowania, to zawsze z Benem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, masz całkowitą rację! Mal powinna mieć kręcone włosy jak w 1 sezonie. Ta nowas fryzura w ogóle nie jest w jej stylu. Jak oglądałam teledysk do Ways to be wicked, Mal miała kręcone nieco dłuższe niż w pierwszej części włosy í szczerze myślałam że może taki będzie końcowy efekt. Ale nie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, pisząc go dałam się ponieść fantazji, ale od początku i tak wiedziałam że Mal+Ben=❤ zresztą sama ich szippuję😊 widziałam już następców 2 po angielsku i masz całkowitą rację co do zakończenia oraz tej przecudnej piosenki

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2