Ken Charming, albo raczej to co pozostało z Daringa

Do internetu wpłynęło zdjęcie lalek z dwupaku Epic Winter, w którego skład wchodzą Daring i Rosabella. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie to, że włosy naszego księcia z bajki zostały wykonane z PLASTIKU! Nie jestem pewna czy jest "pewne", że właśnie tak będzie wyglądał Daring, ale chyba nie zaszkodzi przyjrzeć mu się z bliska:
Nie wiem jak Was, ale mnie ten typek po prostu przeraża. Fryzura jest okropna, a uśmiech przywodzi mi na myśl słynną "Buźkę" z Moonraker'a (11 film z Bondem)
Co prawda Daring prezentuje się lepiej, ale obawiam się, że jeżeli taka lalka wyjdzie do sklepów, później będzie już tylko gorzej... Dla porównania pierwsze zdjęcie zapowiadające ów dwupak:
Na powyższym zdjęciu Daring wygląda naturalniej i cóż, bardziej mi się podoba {:-)
Myślicie, że książę Charming dostanie plastikową łepetynę? Jak ją oceniacie? Może tylko ja jestem sceptycznie nastawiona do plastikowego Daringa?

Komentarze

  1. Ratunku, pomocy ! nie mogę na to patrzeć ! Daring ma OKROPNE WŁOSY !

    OdpowiedzUsuń
  2. Daring PRZESADZIŁEŚ z lakierem! I chyba zakleiłeś tez sobie usta, bo ten uśmiech wygląda źle.
    Ten plastikowy łeb przypomina mi, że kiedyś miałam podobny, który zakładało się na głowę kenowi i był bestią. A może tak to miało być podobne?

    OdpowiedzUsuń
  3. Masakra ;-; Wygląda okropnie z takimi włosami, a ta twarz jest... Nienaturalna :(
    Mam nadzieję, że to zmienią :(
    A tak w ogóle, chciałabym jeszcze zobaczyć Crystal :) Szkoda, że będzie miała pomalowane nogi ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz, zgadzam się. W EAH bardzo lubiłam to jak mogłam pogłaskać włosy baśniowych bohaterów... Teraz, to nie będzie to samo!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2