Ślady EAH w produkcji MH

O ile się nie mylę wczoraj (lub dwa dni temu) pojawił się nowy film Monster High. Nie będę rozważać o czym był oraz czy warto go obejrzeć, bo to nie moja działka {:-) Skupię się jednak na śladach Ever After, których możemy odszukać się w filmie MH. Zacznijmy od zaczarowanego zwierciadła:
Jak widzicie na zdjęciu powyżej, w lustrze pojawia się "fioletowa postać", która ewidentnie przypomina matkę Raven, Złą Królową! Spójrzcie na zbliżenie:
Dla przypomnienia, tak wygląda Zła Królowa:
Przypadek? A może Mattel chce w jakimś stopniu przybliżyć do siebie obie produkcje?
Drugi ślad EAH jest bardziej widoczny, a chodzi mi o plakat z wizerunkiem Apple, Raven i Maddie wiszący na ścianie jakieś garderoby (?)
I co wy na to? Mattel robi sobie darmową reklamę? Chce aby fani MH zainteresowali się Baśnioceum? Co o tym sądzicie? Według mnie jest to lekka przesada. Po co łączyć te produkcje? To, że ktoś lubi EAH nie oznacza, że w takim samym stopniu musi lubić MH i odwrotnie. A może Mattel chce przygotować film, w którym pojawią się obydwie produkcje? Szczerze nie bardzo to widzę, zwłaszcza że obie serie robione są różnymi stylami...
A Wy, co o tym myślicie? Jak oceniacie tą "darmową reklamę"? Myślicie, że ma to drugie dno?

Komentarze

  1. Pod koniec filmu Boo York jakaś monsterka rozmawia przez telefon z Apple i Raven..
    W filmie 13 życzeń pojawia się Giles Grimm

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że tego nie połączą. Nie mam zielonego pojęcia o co chodzi w mh, staram się tylko omijać to szeerokim łukiem, bo nie podoba mi się sam pomysł na zabawę upiorami (mówię to z pozycji laika, więc proszę nie jechać na mnie, że tego nie rozumiem i coś mylę, bo nie rozumiem i zapewne mylę). Jak na razie w eah żadnych takich porównań nie ma, więc mam nadzieję, że to po porostu rodzaj samoreklamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. O , już widzę film Monster After High xD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2