Nowa gra od Star Sue

Tytuł nie do końca opisuje to, z czym chciałabym się z Wami podzielić. Jednak zanim zacznę mój monolog, załatwmy sprawę gry. W piątek pojawiła się nowa gra, którą wybrać mogliście poprzez udział w głosowaniu (niech żyje demokracja!). Tym razem w roli głównej Raven Queen (seria Smocze Igrzyska) tutaj macie link. Ja osobiście w nią jeszcze nie grałam, więc dajcie znać jak wy ją ocenicie.
Dodam tylko, że pod tym linkiem możecie oddać głos w kwestii środowej ubieranki (do wyboru Holly, Poppy i Apple z serii Smocze Igrzyska). Póki co prowadzi Poppy O'Hair.
Teraz przejdę do tego, na czym zależy mi najbardziej. Jak widzicie na blogu ostatnimi czasu dzieje się tyle co kot napłakał, a ja sama nie czuję się z tym najlepiej. Nie ukrywam, przez głowę przeszła mi nawet myśl, czy nie powinnam usunąć bloga. Jednak za bardzo Was polubiłam, za bardzo się w to wciągnęłam i nie chcę tego tak porzucać. Już kilkakrotnie próbowałam "wbić" się w stary rytm pracy, ale nowości na posty było zaskakująco mało. Dlatego pomyślałam, czy nie poszerzyć tematyki bloga. No wiecie, żeby nie był już tylko o EAH. Jestem ciekawa co o ty myślicie. Taka zmiana to dobry pomysł? Warto? Proszę podzielcie się ze mną swoimi przemyśleniami
Póki co to będzie na tyle...
P.S Bardzo zależy mi na Waszej opinii

Komentarze

  1. Ubieranka całkiem fajna, chociaż ubrania są takie sobie (ale Apple od biedy da się zrobić:))
    Co do blogo, to proszę tylko o jedno: Nie rób o monster haju, pliss!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monster High lubiłam jak byłam młodsza, teraz już mnie wcale "nie kręci"...
      Ogólnie w kwestii poszerzenia tematyki, myślisz że to dobry pomysł?

      Usuń
    2. Czemu nie? Blog jest bardzo fajny, a Ty dobrze go prowadzisz. Szkoda by było, gdyby upadł. A tak będzie się można jeszcze jakiś ciekawych rzeczy dowiedzieć:).

      Usuń
  2. Ten blog był kiedyś naprawdę fajny... Wykreślanki stały się nie fair, te dwie nowe nic tu nie piszą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę, nie usuwaj bloga.
    Tu jest naprawdę fajnie.
    A co do poszerzenia tematyki- super pomysł !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2