Wywiad z Sofią Carson

W dzisiejszym poście zapraszam Was do bliższego zapoznania się Sofią Carson. Jest ona moją wielką idolką, a wywiad, który znajduje się poniżej jest bardzo inspirujący i dający do myślenia. Aktorka wystąpiła w pięciu filmach, wydała dwa single i wciąż się rozwija. Jesteście ciekawi jak to wygląda od kuchni? Co jest motywacją Sofi? Jak w świecie show biznesu nie dać się zwariować? Jeśli tak, gorąco zapraszam do dalszego czytania.
Co było najtrudniejsze w wejściu na amerykański rynek rozrywki?
Jak w każdym zawodzie, wymagało to wiele pracy i poświęceń. Najważniejszą lekcją, jakiej się nauczyłam, jest to, że wszystko zaczyna się od marzeń. Musimy marzyć i mieć odwagę podążać za nimi, a potem, ciężko pracować żeby się spełniły. Aby trzymać się (na amerykańskim rynku rozrywki), jednak ja jestem dopiero na początku, wierzę, że tajemnica polega na nie traceniu własnych wartości, istoty swojego zadania i byciu blisko z rodziną.
Słyszymy o 'przekleństwie Disneya', gwiazdy z owej wytwórni grają główne role w skandalach, w których niemal nie niszczą swojej kariery. Britney Spears, Christina Aguilera y Lindsay Lohan są przykładami takiego zachowania. A co ty przypisujesz Disneyowi?
Niedawno oglądałam film o gwiazdach, które pracowały dla Disneya i są obserwowani bardziej niż można sobie wyobrazić, stąd te skandale, ale zauważmy: są wśród nich laureaci Oscara jak Brie Larson i Anne Hathaway, nominowany do Oscara Ryan Gosling czy zwycięzca wielu nagród Grammy Justin Timberlake, to tylko przykłady. Powiedziałabym, że ogólnie świat sztuki jest bardzo trudny, a jeśli dodasz do tego wiele gwiazd, które już jako dzieci zaczynały pracę przed kamerą, jest to jeszcze bardziej skomplikowane. I teraz, narażeni jesteśmy przez media społecznościowe, które całkowicie zatarły różnice między życiem prywatnym a zawodowym. Dlatego bardzo ważne jest, aby mieć własne cele i do nich dążyć, a także mieć wsparcie rodziny.
Co bierzesz pod uwagę decydując się przyjąć pracę nad nowym projektem?
Jeśli chodzi o wybór roli czy układanie piosenek, bardzo ważne jest dla mnie, aby reprezentowały 'power girl'. Od dzieciństwa zawsze podziwiałam moją mamę Laurę Char Carson i starszą siostrę Pau. Są one silnymi kobietami, które doskonale przedstawiają typ 'power girl'. Są one moimi przykładami we wszystkim co robię. Postacie, które gram zawsze odzwierciedlają część tej koncepcji: Evie, z Następców, odkryła świat bez obsesji na punkcie piękna, Lola, z filmu Nianie w akcji, pokazała jak ważna jest odpowiedzialność, a Tessa, z Kopciuszka, zdała sobie sprawę że nie potrzebuje księcia z bajki, aby być szczęśliwa.
Dlaczego twoja mama i siostra są doskonałymi przykładami 'power girl'?
One i moja babcia, są bardzo silnymi kobietami z największymi sercami i czuję się wdzięczna, za to że je mam. Dla mnie są one odzwierciedleniem 'power girl' ponieważ są odważne, po prostu nie do zatrzymania, ale z hojnymi sercami. Moja mama jest niepowtarzalna, jest kompasem, przewodnikiem i dyrektorem mojej kariery. Jestem ogromnie wdzięczna, że mam jej błogosławieństwo w mojej pracy i uczę się od niej łaski i mądrości na co dzień.
Jaki był najtrudniejszy moment w twojej karierze i jak go pokonałaś?
Ta praca wypełniona jest odmowami, ciągłe powtarzanie 'nie', zamknięte drzwi. po przesłuchaniach brak odpowiedzi, pisanie latami piosenek, których nikt nie słucha. Ale najważniejsze jest to, aby wierzyć, że za zamkniętymi drzwiami jest możliwość pojawienia się kolejnych, ale otwartych. nigdy nie możemy rezygnować i nigdy nie możemy przestać działać.
Porozmawiajmy o twoich nowych projektach
Właśnie wydałam mój drugi singiel Back To Beautiful, wyprodukowany przez Stargate, Alan Walker i DJ'a z Norwegii, którego ostatni singiel pokrył się platyną w dziesięciu krajach i wygrał statuetkę Grammy. Teledysk do utworu został wyreżyserowany przez brytyjskiego reżysera  Emil Nava,którego filmiki mają ponad jeden bilion odsłon na youtubue i który pracował z takimi artystami jak Rihanna, Calvin Harris i Ed Sheeran.
Jaka będzie twoja rola w Następcach 2?
Wracam do roli Evie, córki Złej Królowej. Możecie wyczekiwać pięknej historii pełnej wspaniałych numerów musicalowych i niesamowitej ścieżce dźwiękowej. Kocham charakter Evie, jej historię i wszystko, jak już wcześniej wspomniałam, co pozwala mi nazwać ją 'power girl'. Postać ta zmieniła moje życie i jestem bardzo zaszczycona możliwością dalszego opowiadania jej historii.
Opowiedz coś o swoim drugim singlu 'Back to Beautiful
W momencie, gdy usłyszałam ją po raz pierwszy, od razu się w niej zakochałam. Melodia zafascynowała mnie, ale to, co najbardziej mnie uderzyło, to jej przesłanie. Piosenka opowiada o przywracaniu piękna, które każdy z nas nosi w środku. Definiuje piękno nie jako stan fizyczny, ale jako stan wewnętrzny, gdzie najważniejsza jest miłość własna i współczucie. Przypomina nam, że musimy się kochać takimi jakimi jesteśmy i przede wszystkim, motywuje nas do bycia pięknym w naszych sercach.
W twojej pracy, jakie kobiety cię inspirują?
Adele, Lady Gaga i Taylor Swift. Są one nie tylko wielkimi artystkami z przepięknymi piosenkami, ale są również przykładami 'power girl': inteligentne, twarde i odważne, a ich piosenki opowiadają historie, które zachęcają odbiorców do pozytywnego myślenia.
Niektóre kobiety poświęcają swoją energię na rozwój zawodowy i tym samym spychają miłość Jak myślisz, dlaczego tak się dzieje? Nie można połączyć obu miłości?
Żyję tysiąc procent poświęcona mojej karierze. Mogę powiedzieć, że moja kariera jest moją pierwszą miłością i myślę, że tak już będzie na zawsze.
Kiedy słyszysz swoje nazwisko wymieniane przez innych, jaka jest twoja pierwsza myśl?
Jest to bardzo szczególne uczucie, niemal nierealne. Czuję się niesamowicie. Myślę sobie o kobiecie, która od dziecka wiedziała, że chce zrealizować swoje marzenie, o dziewczynce, która która chciała śpiewać na dużych scenach na całym świecie, pracować przy filmach z wielkimi reżyserami i opowiadać swoją historię poprzez muzykę.
Co jest siłą Sofi Carson na tym rynku?
Dla mnie jest bardzo ważna współpraca z takimi firmami jak  Disney, Warner, Hollywood Records y Republic Records (Universal) oraz to, że mają one do mnie zaufanie. Trudno jest podać dokładną odpowiedź na to pytanie, ale myślę że talent to za mało i ważna jest moja odpowiedzialność. Jestem profesjonalna w tym co robię i zawsze staram się dać więcej niż mam. Doskonałość nie istnieje, ale zawsze mogę dołożyć wszelkich starań, aby osiągnąć zamierzony cel.
Co polecisz dziewczyną, które chciałyby zrobić podobną karierę?
Nigdy nie przestawajcie marzyć, ale także nigdy nie zapominajcie o nauce. Nie ma nic bardziej potężnego niż dziewczynki i nastolatki, które są mądre i które mają marzenia. Jest to potężna kombinacja, która może zmienić świat.
***

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2