Feicity For Now#1

Ostatnio wzięło mnie na cytaty. Wyszukuje najpiękniejsze z możliwych i zapisuję je wszędzie gdzie popadnie. Stąd pomysł na właśnie takie posty. Raz na jakiś czas (jak mnie natchnie) na blogu pojawiać się będą posty z tłumaczeniem cytatów Felicity For Now, choć powinnam powiedzieć Niny Simonetti, bo to ona jest ich autorką. Posty te nie będą długie, ale mam najdzieję, że tak jak mi, przypadną Wam do gustu. Zapraszam do czytania!
Lo mas importante no es ser el mejor, sino disfrutar de tu pasión sin importar que digan los demás. ¿No vieron lo que paso en la pista?, apareció una Luna nueva y todo brilló; una nueva etapa se acerca ... A ustedes que les parece? Hacé lo que te apasiona, no importa que pase. # disfrutatupasion # todoesposible
Napis z obrazka; [Najważniejszą rzeczą nie jest bycie najlepszym, ale cieszenie się swoją pasją bez względu na to, co ktoś mówi]
Dopisek Niny: Nie widzicie co stało się na torze? Pojawiła się Luna i wszystko rozbłysło; nowy etap nadchodzi... A Wy, co myślicie? Rób to, co kochasz, bez względu na to, co się dzieje #cieszsiępasją #wszystkojestmożliwe

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2