Felicity For Now#2

Queda confirmado, la pasión no tiene limites, es como un hilo invisible que te lleva hacia tus sueños. Podes perderte en un laberinto, equivocarte o tomar el camino mas largo. Pero ese hilo invisible siempre te va a guiar hacia tu meta. #ElHiloInvisible #PasionSinLimites
[Pasja nie zna granic]
Potwierdzam, pasja nie zna granic, jest jak niewidzialna nic, która prowadzi Cię w kierunku marzeń.Możesz zagubić się w labiryncie lub pójść dłuższą drogą. Ale ta niewidzialna nić zawsze poprowadzi Cię do celu #niewidzialnanić #pasjabezgranic

Komentarze

  1. Cudowny cytat, ogółem to muszę Ci zdradzić, że to jest genialna seria - skąd wpadłaś na taki świetny pomysł? Mam tylko drobną uwagę: jeżeli już piszesz o czymś podobnym, to może jakoś rozwiń temat, ponieważ bardzo mi się podoba jak się rozpisujesz i nieco mi tego brakuje. Skoro post już jest krótki, to mogłaś go streścić chociaż bez tych drobnych błędów, z którymi ciężej się czyta - czekam na więcej postów i nie bierz moich uwag zbyt na serio, nie jestem żadnym ekspertem, aby doradzać komuś tak doświadczonemu.
    www.ZaOkiemJulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2