Najlepsza para#3 + NOWA książka + ważne info

Cześć i czołem! Dawno mnie nie było, no nie? Nie chcę teraz rozpisywać długich wymówek i wyjaśnień o treści czemu mnie nie było. Doskonale wiem, ze użalanie się i takie tam są zbędne. Podam trzy hasła: szkoła książki choroba, teraz przejdę do wykreślanki :-)
1. Luna i Simon
2. Luna i Matteo
3. Gaston i Nina
4. Pedro i Delfi
5. Ambar i Matteo
6. Nico i Jim
7. Jam i Ramiro
8. Daniela i Simon
No i się stało, odpadła para, która obecnie w serialu rozkwita, ale przypadek...
Zachęcam do głosowania - na oddanie głosu macie czas do 23.02 (czwartek)
Jak już po tytule mogliście wywnioskować, ten post będzie zawierał trzy elementy. Ponieważ żaden z nich nie jest na tyle obszerny by pisać o tym oddzielnie, za stosowne uznałam połączenie ich w jedną całość. Już bez przedłużania - ostatnio przeglądając księgarnie internetowe natrafiłam na dosyć ciekawą pozycję związaną z moim ulubionym serialem jakim jest 'Soy Luna'. Kojarzycie książki 'Początek lata' oraz 'Zaczyna się podróż'? No mam nadzieję, bo już piętnastego marca pojawi się kolejna część pt.'Mieszane uczucia'!
Dalszy ciąg przygód Luny i jej przyjaciół. Wielka rywalizacja na torze, nowe konkursy i wspaniałe występy. Czy Simon zdobędzie się na odwagę i wyzna swoje uczucia? Czy Matteo da za wygraną? Czy Luna pozna swoją prawdziwą tożsamość i w końcu przekona się, na kim tak naprawdę jej zależy.
Liczba stron - 160
Cena rynkowa - 24,99zł
Osobiście już się nie mogę doczekać i już marzy mi się cała kolekcja. Wiem nawet na której półce je ustawię :-) I będąc już przy marcowych zapowiedziach, mam dla Was newsa. Nie wiem czy podobała Wam się seria 'Ubierz się jak' (osobiście mam nadzieję, że odpowiedź to tak), ale jako że pomału do sklepów wchodzą nowe kolekcje, uznałam że czas najwyższy na jej reaktywację! Co o tym myślicie? Jeśli tak jak ja, już nie możecie się doczekać, to bardzo się cieszę - od marca (konkretną datę podam nieco później) wracam. Na dziś to już wszystko, dajcie znać co myślicie o powrocie mojej ukochanej (no może trochę przesadzam) serii, o książce i koniecznie zagłosujcie :-)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2