Piosenki z Soy Luny TAG

Za trzy dni w Ameryce Łacińskiej wystartuje drugi sezon Soy Luny. Europa trochę poczeka, jak zwykle. Żeby umilić ten czas, pomyślałam, że wykonam tag z piosenkami z Soy Luny. Wydaje mi się, że jest to dobry pomysł, zwłaszcza że piosenki o których wspomnę, są wręcz genialne, no nie? Tag wymyśliłam sama, a jedyną zasadą jest to, aby nie powtarzać piosenek w różnych kategoriach (a no i biorę pod uwagę tylko piosenki z I sezonu).To co? Zaczynamy!
Najlepsza piosenka Roller Band'u
Wszystkie są genialne, ale zdecydowałam się na 'Un destino'. Tak jakoś najbardziej wpasowuje się w moje gusta :-)
Najlepsza piosenka z damskim wokalem
Może i nagnę zasady, ale w końcu sama zrobiłam ten Tag więc coś od życia mi się należy. O co chodzi? Mam dwie piosenki, które chcę tutaj wstawić i za żadne skarby nie zdecyduję, która jest lepsza. Panie i Panowie 'Mirame a mi' oraz 'Musica en ti'. 
Najlepsza piosenka z męskim wokalem
Nada ni nadie. Każdy kto choć raz słyszał tą piosenkę z pewnością wie, dlaczego ją tutaj wstawiłam. 
Piosenka, przy której wciąż się wzruszam
Prosta sprawa. Przypomnijcie sobie scenę na moście, chłopaka z gitarą i dziewczynę z wielkimi marzeniami. Wiecie już o co chodzi? Za pierwszym razem, gdy ją oglądałam popłakałam się jak bóbr i dosłownie nic nie widziałam. 'Eres' 
Piosenka, która zawsze motywuje mnie do działania
Tutaj definitywnie i bez dwóch zdań wpasowuje się 'Alas'. Mam z nią wiele pięknych wspomnień i przyznam bez bicia, że już nie raz dzięki niej zamiast opuścić ramiona i poddać się, wzięłam się w garść i stawiłam czoła wyzwaniom. Uwielbiam ją!

Najulubieńsza piosenka z serialu
Gdyby nie fakt, że postanowiłam nie powtarzać piosenek w różnych kategoriach, ta z pewnością znalazłaby się w minimum 4 innych kategoriach. Tak, ją wręcz ubóstwiam! Cóż to za piosenka? 'Valiente'!
Miało być sześć piosenek, wyszło siedem. W sumie to nawet dobrze (jak na mnie). Każdego z Was zachęcam do wykonania tego tagu, czy to w komentarzu, na swoim blogu, czy na kartce w zeszycie. Mówię Wam, chwilami trzeba naprawdę pomyśleć!
---
Jako że już jutro Wielkanoc, chciałabym życzyć Wam Wesołych i Spokojnych Świąt. Dużo zdrowia i cierpliwości (zwłaszcza podczas czekania na II sezon:-) Spędźcie ten czas w jak najlepszym towarzystwie robiąc to co kochacie. Jeszcze raz Wesołych Świąt

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2