Room Tour Ámbar Smith

Przeglądając yt natrafiłam na naprawdę interesujący filmik. Co ciekawe pojawił się on na kanale, który subskrybuję, ale dziwnym trafem powiadomienie o nim do mnie nie dotarło. No cóż, trzeba sobie jakoś radzić, no nie? Wracając, znalazłam filmik, w którym dokładnie pokazany jest pokój Ambar Smith. Valu specjalnie dla nas nakręciła taki filmik, za co wielkie dzięki-tak swoją drogą. Jeśli jesteście ciekawi, jak wygląda pokój królowej wrotkowiska, zapraszam do oglądania!
*Na zdjęciu trofeum Ambar za konkurs tańca na wrotkach.
Osobiście jestem oczarowana tym pokojem! Bardzo podoba mi się precyzja, z jaką twórcy serialu stworzyli ten pokój. Wrotki, nagrody, a najbardziej spodobało mi się zdjęcie małej Ambar (właściwie Valu)! Szacun :-)
A Wam, podoba się pokój Ambar? Chcielibyście mieć podobny? Może zainspirował Was?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2