Pomóż nam uwolnić Courtly Jester!

Od wczoraj każdy z Nas na stronie Ever After High może zagłosować w sprawie dalszych losów panny Jester. O co chodzi? No, Ci co nie widzieli jeszcze filmu Way too Wonderland (części 3 i 4 już jutro od 12:00 na nickelodeonie) zapewne nie bardzo znają hm... "położenia" Courtly dlatego też nie bardzo można określić czy zasługuje ona na uwolnienie z więzienia i możliwość nauki w Baśnioceum... Na szczęście nie jest tak, że jesteśmy z niczym. Otóż możemy obejrzeć filmik na którym Courtly błaga nas (dosłownie!) o drugą szansę. Jeżeli jeszcze go nie widzieliście, koniecznie nadróbcie zaległości -
Czyż ona nie jest urocza? Wracając do głosowania - dwudziestego dziewiątego października (czwartek) pojawią się wyniki. Dlatego też bardzo zachęcam Was do oddania głosu. Pamiętajcie - los Courtly jest (dosłownie!) w naszych rękach!
To co, jesteście ZA uwolnieniem panny Jester? Czy może wolicie aby została w tym więzieniu? Widzieliście Way too Wonderland część 1 i 2?

Komentarze

  1. Niestety nie mam nicka i nie moge obejrzeć,a do komputera nie zabardzo mam czas usiąść,żeby chociaż wejść na nick.com czy coś :'(. Osobiście, to uważam,że beznadziejnym pomysłem jest dawanie jakiegokolwiek filmu z jakiejś większej serii na kanał telewizyjny, który nie u wszystkich jest.(chyba,że chodzi o odcinki to jeszcze spox)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie,bo nie ma nickelodeonu :P Ale widziałam wszystkie 4 części po angielsku i ten filmu mnie zawiódł :/ Co do Courtly to jeszcze nie wiem czy chcę,żeby uczyła się w Baśnioceum czy nie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Courtly <3 ;-) i chce ją zobaczyć w EAH. Co do WtW to ja też nie mam nicka :-( ale oglądałam po ang. Zna ktoś może jakąś stronę, na której da się to obejrzeć po polsku?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nickelodeon, ale nie widziałam NIC z tego filmu, a kiedy i jak mogę zobaczyć cały?

    OdpowiedzUsuń
  5. w internecie jest 1 i 2 cz krainy czarów (z4)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2