,,Prosto w serce"

Wczoraj w godzinach popołudniowych pojawił się nowy odcinek Ever After pod tytułem ,,Prosto w serce". Jak już pewnie wiecie (lub jak się pewnie domyślacie) w roli głównej ujrzeć możemy C.A. Cupid w serii Heartstruck. Dodatkowo ujrzeć można Huntera w stylizacji TriCastleOn, jak podejrzewam, w następnym odcinku (w ramach ścisłości w piątek za dwa tygodnie) pojawią się Cerise oraz Lizzie w równie sportowych strojach... Jeżeli jeszcze nie widzieliście odcinka ,,Prosto w serce" zachęcam abyście zrobili to teraz - niech wasze serce przesiąknie miłością {:-)
W Ever After High szaleje gorączka miłości po tym, jak Hunter niefrasobliwie wystrzelił kilka magicznych strzał Cupid.
Dobra, dobra - Wy też zauważyliście, że na kalendarzu pokazany jest luty, odcinek pasuje pod walentynkowe klimaty, a narrator wspomina o pierwszym dniu wiosny? Pomyłka w tłumaczeniu? Kiepski start... Ale co tam, bardzo podoba mi się fakt iż Cupid jest alergiczką {:-) Chciałabym powiedzieć "wiem co czuje", ale z alergią na skorupiaki nie dorastam jej do pięt {:-) A Wy, macie na coś alergie? Idziemy dalej - z odcinka na odcinek wydaje mi się iż Hunter jest coraz głupszy! No nic, zakochany Rumpelsztyk,  miłość kózki do kanapki + kucharka i dyrektor ewidentnie poprawili mój humor {:-) A wisienką na torcie był Alistar całujący rękę Bunny {:-) Zastanawiam się, czy Raven i Apple się pogodziły - w tym odcinku o dziwo w ogóle się nie sprzeczały!
Reasumując odcinek uważam za czarowny i już się nie mogę doczekać kolejnego (oby był równie udany {:-) A Wy, jak oceniacie ten odcinek?

Komentarze

  1. Mi najbardziej podobała się scena jak Alistair całował rękę Bunny :) I jeszcze jak Bunny dała mu różę :) Mam nadzieję,że następny odcinek będzie o ich randce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No i masz rację Hunter jest coraz głupszy,jak on mógł wystrzelić strzały Cupid? W ogóle ten jego entuzjazm do "babskich" gadżetów też mnie rozśmieszył :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2