Wróżki mają talent

Kilka dni temu w internecie pojawiło się zdjęcie okładki nowej książki Suzanne Selfors pod tytułem ,,Fairy's Got Talent". Jest ona o tyle ciekawa, gdyż na okładce obok córki Złej Wróżki pojawił się nie kto inny jak inna wróżka -  Farrah Goodfairy!
No niestety nie tego oczekiwałam (oczywiście nie chcę wyjść na taką której nigdy nie dogodzisz {:-) Twarze dziewczyn są lekko zniekształcone. Możliwe, że to przez to iż próbowali jak najlepiej uchwycić je w "śpiewającej" pozie. Jeżeli chodzi o sukienkę naszej Dobrej Wróżki, to muszę przyznać, że bardzo mi się podoba. Jest delikatna, urocza i no cóż idealnie pasuje do owej wróżki {:-)
A Wy, co myślicie o tej okładce? Podoba się Wam? Jak oceniacie wygląd Farrah?
Na koniec chcę jeszcze tylko przypomnieć, że jutro jest zakończenie finałowego zadania {:-)

Komentarze

  1. Mi okładka nie przypadła do gustu... Faybelle ma za duże skrzydła,a u Farrah nic mi się nie podoba...Oprócz opaski do włosów xDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko mi ta okładka podoba sie w 100%?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2