Wykreślanka - mój ulubiony serial#10 - najlepsza para#1

Wykreślanka 'Mój ulubiony serial' dziś dobiega końca. Jak kojarzycie, kalendarzowo powinna skończyć się ładny czas temu, ale jak to ja, zapomniałam. Dziś jestem i powiem więcej - nie dość, że jedna się kończy, to druga zaczyna! Tym razem w obroty weźmiemy osiem par z serialu 'Soy Luna'. Ale zaraz, zaraz dlaczego z Soy Luny? I jaki serial wygrał poprzedni 'mini konkurs'?
Otóż jest to powiązane. Można rzec, że Soy Luna pobiła na kolana serial Liv i Maddie i tym samym wskoczyła na miejsce ulubionego serialu.
 Zainspirowana tym wynikiem zrobiłam nowy konkurs powiązany ze zwycięskim serialem. Liczę, że tak samo jak tamta wykreślanka, przypadnie Wam do gustu oraz że wspólnie wybierzemy najlepszą parę z serialu. Na samiutki koniec dodam, ze wybrałam tylko kilka z par, dlatego że nie chciałam robić z tego wykreślanki na pół roku. Myślę mimo to, że się nie rozczarujecie :-)
1. Luna i Simon
2. Luna i Matteo
3. Gaston i Nina
4. Pedro i Delfi
5. Ambar i Matteo
6. Nico i Jim
7. Jam i Ramiro
8. Daniela i Simon
Zachęcam do głosowania - na oddanie głosu macie czas do 3.02 (piątek)

Komentarze

  1. Myślę, że Daniela+Simon, to nienajlepsze połączenie, w związku z tym, głosuję na nr 8
    Przy okazji, chyba w 7 jest błąd, gdyż na zdjęciu znajdują się Jam i Ramiro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, ale że mnie gapa :-) Po południu jak będę miała dostęp do bloga od razu to poprawie. Jam i Pedro też mi pomysł. Dzięki za spostrzegawczość:-))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2