Nada fue un error

Dwa tygodnie temu na kanale Karol Sevilli na YT pojawił się kolejny, już trzeci cover! Jako, że piosenka wpada w ucho postanowiłam specjalnie dla Was wykonać jej opracowanie. Poza tekstem oryginalnym i tłumaczeniem znajdziecie video z oryginałem i coverem Karol. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną do samego końca. Zaczynamy!
Tengo una mala noticia 
no fue de casualidad 
yo quería que nos pasara... y tu, y tu 
lo dejaste pasar 

No quiero que me perdones 
y no me pidas perdón 
no me niegues que me buscaste 
nada nada de esto 
nada de esto fue un error 
nada fue un error 
nada de esto fue un error 

Los errores no se eligen 
para bien o para mal 
no fallé cuando viniste... y tu, y tu 
no quisiste fallar 

Aprendí la diferencia entre y juego y el azar 
quien te mira y quien se entrega 
nada nada de esto 
nada de esto fue un error 
nada fue un error 
nada de esto fue un error
Jak mogliście zauważyć, wersja Karol jest żywsza i bardziej pobudzająca (niczym poranna kawa czy gorzka herbata :-) 
Mam złą wiadomość
to nie był przypadek
chciałem, żeby to się zdarzyło... i ty, i ty
zostawiłaś to tak

Nie chcę żebyś mi wybaczyła
i nie proś mnie o przebaczenie
nie przecz że mnie odszukałaś
nic nic z tego
nic z tego nie było błędem
nic się nie stało
nic z tego nie było błędem

Błędów nie wybiera się
lepszych czy gorszych
nie pomyliłem się gdy przyszłaś... a ty a ty
nie chciałaś się pomylić

Dowiedziałem się jaka jest różnica między grą a przypadkiem
kto na ciebie patrzy, kto się poddaje
nic nic z tego
nic z tego nie było błędem
nic się nie stało
nic z tego nie było błędem
Co myślicie o tej piosence? Podoba się Wam? Wolicie ją w wolniejszej czy szybszej wersji?

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2