Felicity For Now#3

Las decisiones en nuestra vida son un momento que aunque difícil, es necesario, por eso aveces, aunque duela, hay que elegir y defender lo que es justo. #justicia #decisionesjustas
[Czasami, nawet jeśli boli, trzeba wybrać i bronić tego co słuszne]
Decyzje w naszym życiu są szansą choć są trudne, są konieczne więc czasami nawet jeśli bolą, trzeba wybrać i bronić tego co słuszne #sprawiedliwość #słusznedecyzje
Osobiście nie jednokrotnie zdarzyło mi się popełnić złą decyzję. Nie ma w tym nic złego, o ile na decyzję tą nie wpływa strach czy obawa przed reakcją innych. Takich decyzji też sporo popełniłam. Patrząc z perspektywy czasu widzę, że nie zawsze było się czego tak bać. Własne zdanie, opinia czy dany pogląd są niezbędne w codziennym życiu. Czy nie warto żyć tak, jak naprawdę się chce?
Ok, czasu nie cofnę, ale mogę zmienić nastawienie. Jeśli stanę na wysokości zadania i mimo krytyki czy początkowych niepowodzeń, będę wciąż walczyć, to chyba będę mogła uznać to za takie moje malutkie zwycięstwo. A Wy? Zdarzyło Wam się popełniać złe decyzje ze strachu, obawy przed bólem?
P.S. Przepraszam, za kolejne 'ciche dni'. Mam naprawdę masę nauki (swoją drogą nigdy nie myślałam, ze będzie jej AŻ tyle, a to nawet nie są studia)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2