Felicity For Now#4

Aveces sólo tenemos que animarnos a abrir los ojos del corazón para descubrir que la verdad nos hace felices. #FelicityForNow #FelicityWorld
[Muzyka włączona świat wyłączony]
Czasami po prostu trzeba nas zachęcić, aby otworzyć oczy i odkryć, co tak naprawdę czyni nas szczęśliwymi. #FelicityForNow #ŚwiatFelicity
Dzisiejszy cytat jest dosyć krótki, co nie zmienia faktu, że jest piękny. Ach, czy tylko ja po przeczytaniu go mam nowe siły na kolejne i kolejne wyzwania? Co do samego cytatu, zgadzam się z ni, w stu procentach. Moje życie nie raz zaskakiwało mnie, gdy to czego szukałam było tak blisko. Wystarczyło tylko otworzyć oczy...A Wy, co myślicie o tym cytacie? 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2