Cariba Heine w Syrenach z Mako

Podejrzewam, że spora część z Was kojarzy serial H20: Wystarczy kropla, prawda? Jeżeli jesteście w podobnym do mnie wieku, możliwe też, że ów serial był jednym z Waszych ulubionych. Osobiście od 8 września 2007 roku marzyłam tylko jednym - być syreną! Pamiętam, jak w pierwszej klasie podstawówki bawiłam się z koleżankami, że jesteśmy jak Rikki, Cleo i Emma (ja byłam Rikki). Gdy tylko oblałyśmy się wodą, biegłyśmy do toalety i udawałyśmy, że się przemieniamy :-) To były piękne czasy... W każdym razie serial "H20: Wystarczy kropla" w pewnym stopniu ukształcił moje obecne ja. Przez te trzy lata emisji żyłam w bajkowym świecie syren. Chyba właśnie dlatego zaciekawiła mnie produkcja "Syreny z Mako"...
Młodych chłopak przypadkowo ulega przedziwnej metamorfozie. Przy każdym zetknięciu z wodą wyrasta mu rybi ogon.
Niestety, losy Sireny, Nixie i Lyle nie zaciekawiły mnie ani trochę. Może po prostu wyrosłam ze świata syren? Nie, to na pewno nie to! W każdym razie serial Syreny z Mako oglądałam naprawdę sporadycznie i nie przykładałam do niego większej wagi. Do czasu...
Wczoraj przeglądając YT natrafiłam na natrafiłam na kanał 'HFOX BG" na którym to znalazłam bardzo ciekawy filmik. Jaki? Otóż sześć dni temu, Bułgarski kanał FOX wrzucił na YT fragment jednego z ostatnich odcinków trzeciego sezonu Syren z Mako. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego (przynajmniej dla mnie), gdyby nie ten tytuł: "Mako Mermaids: S04 E15 Rikki's return to the show | Clip #1".  Powrót Rikki, czy to sen? Otóż nie! Rikki Chadwick wraca do świata syren!
Szkoda, że nie zobaczymy reszty obsady. Z chęcią obejrzałabym odcinek w którym pojawiłyby się wszystkie trzy. Niestety, Claire (Emma) oraz Phoebe (Cleo) pracują teraz nad innymi projektami. Jako ciekawostkę dodam, że dziewczyny pracują razem na planie The Originals!
Wracając do Syren z Mako... Rikki pojawi się w dwóch ostatnich odcinkach, więc będziemy musieli nacieszyć się nią  przez niecałą godzinę! Wiadomo, lepszy rydz niż nic, prawda? Jeśli chodzi o Polską premierę, data jest nieznana. Za granicą trzeci sezon wystartował 27 maja, więc do nas powinien trafić na przełomie września/grudnia (to tylko moje spekulacje). Nie wiem jak Wy, ale ja wprost nie mogę się doczekać tych dwóch odcinków! Jestem ciekawa czy twórcy serialu zachowali Rikki ten 'jej charakterek" :-)
Lubicie Syreny z Mako? Oglądaliście H20? Cieszycie się z powrotu Rikki?

Komentarze

  1. Jeżeli zepsują starą dobrą Rikki, to nie ręczę za siebie!#!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello there! Would you mind if I share your blog with my facebook group?
    There's a lot of people that I think would really appreciate your content.

    Please let me know. Many thanks

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey There. I found your blog using msn. This is a very well written article.

    I will be sure to bookmark itt and return to read more of your uszeful info.
    Thanks for the post. I will certainly comeback.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello, Neat post. There is a problem with your website in internet explorer, may check this?
    IE still is the marketplace leader and a big component to
    people will leave out your wonderful writing becauee of this problem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2