Jest możliwe

Dwa dni temu Michael Ronda znany Wam jako Simon z Soy Luny opublikował na swoim kanale na YT bardzo piękny, motywujący i uskrzydlający filmik. Trwa on jedynie trzy minuty, więc jest to bardzo krótki filmik, a wartości jakie w nim przekazuje są olbrzymie! Sama bardzo pozytywnie odebrałam ten filmik i mam nadzieję, że Wasze odczucia będą podobne :-) Obejrzyjcie go choćby teraz, naprawdę warto!
Nagrałem ten film, dla osoby, która go obejrzy: dla chłopczyka, dla dziewczynki, dla nastolatka, dla nastolatki, mamy, taty, babci i dziadka - bez względu na wiek, na płeć czy jakiekolwiek inne rzeczy, które sprawiają, że się różnimy. Nagrałem go w celu pobudzenia Cię, żebyś w końcu zrozumiał, że aby osiągnąć swoje marzenia wystarczy tylko powiedzieć, że jest to możliwe. Nie chcę żebyście mnie za to chwalili, żebyście minie oklaskiwali, chcę Wam powiedzieć, że to jest możliwe.
Może już gdzieś mnie widziałeś, może nawet wiesz kim jestem, ale równie dobrze może to być nasze pierwsze spotkanie. Mam szczerą nadzieję, że dodam Wam trochę otuchy dzięki temu video, myśl o tym jest bardzo miła.
~Michael Ronda
Filmik skomentowała Karol Sevilla, niestety gdy go czytałam nie skopiowałam go, a teraz przeglądając komentarze go nie znalazłam. W każdym razie komentarz był równie piękny i głęboki
Spodobał Wam się filmik Micheal'a? Zmotywował Was?

Kopiowanie tłumaczenia na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych jest surowo zabronione

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2