Wykreślanka - mój ulubiony serial#7

Wierzcie mi lub nie, ale całkowicie zapomniałam o wykreślance! Jak to się stało, to nie mam pojęcia, ale tak - zapomniałam. Mamy sobotę wieczór, dziesiątego grudnia i cóż, nie bardzo mam siłę by cokolwiek napisać. Dlatego, żeby nie męczyć ani Was, ani mnie streszczę się. Jak już zapowiadałam, grudzień nie będzie moim najlepszym miesiącem jeśli chodzi o bloga. Mam dużo, bardzo dużo, na głowie i po prostu brakuje mi czasu na pisanie. Dlatego do świąt posty będą nieregularne. A, no i wykreślance postaram się więcej nie zapominać :-)
Marinette wygląda jak zwykła licealistka — ale pozory mylą… Bo tak naprawdę prowadzi podwójne życie. Kiedy nie tonie w marzeniach o Adrienie, w którym się skrycie podkochuje, jest superbohaterką, Biedronką. Nie wie jednak, że Adrien też coś ukrywa — jego drugie wcielenie to Czarny Kot. Bardzo niezależna Biedronka i zbyt pewny siebie Czarny Kot, nie znając prawdy o sobie nawzajem, realizują swoje misje, a ich drogi raz po raz się krzyżują.
1. Bizaardvark
2. Obóz Kikiwaka
3. Soy Luna
4. Liv i Maddie
5. Biedronka i Czarny kot
6. Nastoletnia agentka
7. Dziewczyna poznaje świat
8. Alex i spółka
9. Austin i Ally
10. Elena z Avaloru
Zachęcam do głosowania - na oddanie głosu macie czas do 14.12 (środa)

Komentarze

  1. Szkoda że odpadli :( Głosuję na Nastoletnią Agentkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety Elena, ale głosuję na Ciebie.
    Jednym słowem głos na nr 10...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba Elena co prawda widziałam tylko jeden odcinek ale do K.C. się utożsamiam więc jest mi bliższa
    ~ Fanka Luny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2