Wykreślanka - mój ulubiony serial#8

Po ostatnim poście z wykreślanką doszłam do wniosku, że w ostatnich tygodniach nauki w roku 2016 nie bardzo macie czas na glosowanie, dlatego odłożyłam wykreślankę na potem. I wiecie co? To potem jest teraz :-) Jednakowoż jako, że teraz z pewnością zakrzątacie sobie głowy innymi sprawami, czas na oddanie głosu jest do 26 grudnia, czyli drugiego dnia świąt. Myślę, że to w sam raz. No dobra, a kto odpadł tym razem? (P.S. Mam już świetny pomysł na kolejną wykreślankę - podpowiem, ze związaną z Soy Luną)
Wasze głosy:
- 1 głos na Nastoletnią Agentkę
- 2 głosy na Elenę z Avaloru
 Elena to odważna i pewna siebie nastolatka, która obroniła Avalor przez złą czarownicą. Z pomocą krewnych i przyjaciół rządzi teraz królestwem, a zanim dorośnie i zostanie koronowana, zasiada na tronie jako księżniczka.
1. Bizaardvark
2. Obóz Kikiwaka
3. Soy Luna
4. Liv i Maddie
5. Biedronka i Czarny kot
6. Nastoletnia agentka
7. Dziewczyna poznaje świat
8. Alex i spółka
9. Austin i Ally
10. Elena z Avaloru
Zachęcam do głosowania - na oddanie głosu macie czas do 26.12 (poniedziałek)

Komentarze

  1. Moim zdaniem - Nastoletnia agentka odpada

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że Elena odpadła :( Dalej głosuję na Nastoletnią Agentkę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2