Wykreślanka - mój ulubiony serial#6

Ja wiem, weekend powinien równać się z masą nowych postów, powinien... Jednak, żeby tradycji stała się zadość w szkole powinnam mieć wszystko pozałatwiane. Ja naprawdę nie rozumiem, dlaczego w trakcie pierwszych trzech miesięcy nauki nauczyciele nie mogą robić nam prac klasowych, kartkówek, zadawać projektów tylko wszystko zostawiają na ostatnie dwa-trzy tygodnie grudnia + początek stycznia. No ale jako że nie mogę zreformować oświaty, pozostaje mi jedynie przeprosić Was już z góry za ten tydzień- trzy sprawdziany, cztery kartkówki i Broń Panie Boże odpowiedź ustna - jak to przetrwam, przetrwam już wszystko. W kwestii wykreślanki, bez przedłużania- zapoznajcie się z nią:
Wasze głosy:
-1 głos na Biedronkę i Czarnego kota
- 2 głosy na Austin'a i Ally
Austin to otwarty, towarzyski wykonawca, a Ally to bystra, ale nieśmiała autorka tekstów, która rośnie na nową gwiazdę swojej branży. Wspólnie z Dezem i Trish poznają jasne i ciemne strony sławy, przyjaźni i miłości. Zobacz najnowsze przygody swojej ulubionej paczki – dołącz do ich tournée, odwiedź ich w studio i odpocznij w Sonic Boom.
1. Bizaardvark
2. Obóz Kikiwaka
3. Soy Luna
4. Liv i Maddie
5. Biedronka i Czarny kot
6. Nastoletnia agentka
7. Dziewczyna poznaje świat
8. Alex i spółka
9. Austin i Ally
10. Elena z Avaloru
Zachęcam do głosowania - na oddanie głosu macie czas do 7.12 (środa)
P.S. Na maila dostałam ostatnio wiadomość z zapytaniem o serię 'Styl niczym'. Opowiem tutaj w razie gdyby ktoś z Was też był ciekawy - powrócę do niej wiosną, ponieważ zimą po pierwsze trudniej znaleźć coś 'w sam raz', a po drugie zimą mam mniej chęci na przeglądanie stron z ciuchami :-(

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2