10 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2

Ostatni post z ciekawostkami o kontynuacji 'Następców' a także o aktorach grających w owym filmie zdobył sporą liczbę wyświetleń, dlatego też uznałam, że zrobię jego kontynuacje. Tym razem będzie to tylko dziesięć, nie piętnaście faktów, ale mam nadzieję, że mimo to  z chęcią je przeczytacie. Tytułem wstępu to wszystko. Życzę miłej lektury {:-)
1. Każdy z chłopców miał jedną parę butów aż w pięciu różnych stylach - od upiększonych butów po wysokie buty na platformie.
2. Kryzys jaki Mal przechodzi w 'Następcach 2' był trudny dla Dove. ,,Mal musi zacząć wszystko od początku i znaleźć swoją prawdziwą tożsamość. Było to dla mnie trudne, ponieważ wydawałoby się że znam ją bardzo dobrze, a potem... tracę ją i muszę wraz z nią odkryć jej nowe ja''.
3. Dla Dove najlepszą postacią w 'Następcach 2' nie jest Mal, a... Lonnie. Jak mówi, sądzi że postać Lonnie niesie piękne i upodmiotowane przesłanie dla dziewcząt, które oglądają film'.
4. China (Uma) była wielką fanką 'Następców' jeszcze zanim dostała propozycję grania w jej kontynuacji. ,,To był zaszczyt grać w 'Następcach 2', ponieważ kochałam pierwszą część i byłam jego wielką fanką'' - mówi
5. China obchodziła na planie swoje 18-te urodziny. Jak? Gdy przyszła na plan cała obsada zebrała się w okół niej i powiedzieli:,,To twoje urodziny. Wyjeżdżamy i będziesz się świetnie bawić. W swoje urodziny nie będziesz pracować!''. ,,To był świetny dzień'' - zdradza China
6. ,,Ways to be wicked'' była naprawdę trudna do sfilmowania. ,,To było naprawdę trudne. Zamiast jabłek używaliśmy piłeczek tenisowych. Było to trudne, bo piłeczki leciały bardzo szybko, a w okół tańczyli tancerze i trudno było je złapać'' - mówi Boo Boo
7. Boo Boo traktuje Camerona (Carlosa) jak swojego młodszego brata
8. Finał filmu nagrywany był przez cztery lub pięć naprawdę długich dni. ,,Finał to prawdopodobnie mój ulubiony numer w filmie'' - zdradza Cameron
9. Carlos w 'Następcach 2' doświadcza problemu z dziewczyną. Zakochał się, a ona widzi go tylko jako przyjaciela. ,,Jest trochę zagubiony, oszołomiony, zdezorientowany i czuje coś, czego nigdy wcześniej nie czuł'' - mówi Cameron

10. Kara Saun (projektantka strojów do 'Następców 1 i 2') zaczęła projektować nowe stroje dla potępionych jeszcze zanim Disney ogłosił powstanie sequela. Książkę, w której znajdowały się owe projekty nazwała 'skarbnicą Disneya', a podczas projektowania w kółko oglądała pierwszą część Następców.
I jak, dowiedzieliście się czegoś ciekawego? Ja, nie oszukując, nie wiedziałam o żadnym z tych faktów :-) Jeśli chcecie więcej takich postów, piszcie w komentarzach!

Komentarze

  1. Chciałabym wszystkich serdecznie zaprosić na mojego bloga. Prowadzę opowiadanie związane z serialem H2O Wystarczy kropla. Pojawiło się już 23 rozdziałów. Proszę o zostawienie komentarza oceniającego. ;) Blog pod adresem: Phoebe-Opowiadanie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje opowiadania są genialne!!! Szczerze mogę je polecić każdemu miłośnikowi serialu❤❤❤❤

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2