Jaką postacią z Następców jesteś w/ Dove Cameron i Sofią Carson #CnN2

Hej. Ostatni wywiad z Sofią i Dove zdobył naprawdę wiele wyświetleń. Znaczy to tylko tyle, że taka tematyka Was interesuje, prawda? Mam nadzieję, że tak, bo dziś przychodzę do Was z kolejnym takim postem, tym razem Dove i Sofią będą robiły quiz pt.,,Jaką postacią z Następców jesteś?'' Zastanawiacie się pewnie, czy wyjdą im postacie, które grają, nie? Powiem Wam, że sama też się nad tym zastanawiam, więc już przejdźmy do filmiku i tłumaczenia!
S: Cześć wszystkim, jestem Sofia Carson
D: Jestem Dove Cameron. Zrobię sobie Oh My Disney Quiz
S: Jaką postacią z Następców jesteś?
D: Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest... MAGIA dajcie spokój ludzie, nie możecie dać tej kategorii. Nie wybieram magi (zaznacza magię)
S: Wybierz kolor: Evie niebieski, oczywiście.
D: Przeważnie jestem -zakupoholiczką, miłośniczką zwierząt, naturalnym liderem- w zasadzie mogłabym być każdym z nich. Myślę, że najbardziej jestem naturalnym liderem. Ale bardzo kocham zwierzęta!
S: Moja szafa jest wypełniona - sukienkami, skórzanymi kurtkami, dżinsami, swetrami - to jest trudne. Wybieram sukienki
D: Jeśli jest ktoś kto tobie się spodoba - odrabiasz za niego pracę domową, zapraszasz do wspólnej gry, zapraszasz na randkę, używasz magicznego zaklęcia - musisz używać miłosnego zaklęcia za każdym razem (wybiera miłosne zaklęcie)
S: Chcę pojechać do - Nowego Jorku, Paryża, Londynu, Auredonu - zawsze, zawsze Auradon.
D: Jestem Mal! Tak!
S: Jestem Evie! Co za zbieg okoliczności.
Całe szczęście dziewczyną wyszły ich postacie. Sądzę, że Evie i Sofią tworzą jedność i tak samo Mal i Dove. Spędziły wiele czasu szykując się do tych ról i nic dziwnego, że wybierają to co ich postacie. Jeśli sami chcielibyście wykonać ten quiz zaprasza Was w ten link. Ja już go zrobiłam i jestem Mal!
Podzielcie się w komentarzach Waszymi wynikami!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2