Dance Tutorial #CnN2

Nie wiem jak Wy, ale ja, za każdym razem gdy oglądam jakiś musical staram się nauczyć choć kawałka choreografii z moich ulubionych piosenek. Uwielbiam tańczyć i sprawia mi to wielką frajdę. Uznałam więc, że może i wśród Was znajdę paru amatorów tańca i dlatego w dzisiejszej odsłonie #CnN2 zebrałam filmiki instruktażowe z podstawowymi krokami z trzech piosenek z 'Następców 2':
- Chillin' like a Villain

- Ways to be Wicked

-  What's My Name
Jak widzicie kroki są proste, a przy okazji efektowne i mogę się założyć, że gdy już się ich nauczycie, będziecie błyszczeli na każdym przyjęciu. Cóż, z mojej strony to tyle, zakładam wygodny strój i sama idę tańczyć...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2