Ubierz się jak Luna Valente #4

Poza 'Następcami 2', wielkimi krokami zbliża się do nas drugi sezon (mojego ukochanego serialu) 'Soy Luny! Grzechem byłoby pominięcie go, dlatego podobnie jak w przypadku Następców, planuję rozpocząć serię postów w tematyce owego serialu. Mam nadzieję, że pomysł przypadnie Wam do gustu :-) Na początek coś, z czego chyba mój blog jest znany, czyli 'Ubierz się jak...' W obroty wezmę jedną ze stylizacji Luny ze zdjęć promocyjnych:
Bluzka:
link Z tego znaleziska jestem naprawdę zadowolona, ze względu na haft i długość rękawka. Poza tym, muszę przyznać, że bardzo podoba mi się ta bluzka :-) Cóż więcej dodać...
Szorty:
link Skoro to stylizacja Luny, nie może zabraknąć jakiegoś mocnego kolorystycznego akcentu. W końcu to nasza Luna! W tej stylizacji są to szorty. Z tego co widzę, te Luny są pomarańczowe, lecz ponieważ niczego takiego nie znalazłam, wybrałam różowe szorty z postrzępionymi nogawkami. Chyba pasują do kelnereczki, no nie?
Dodatki:
link link link link Przy dodatkach można zaszaleć. Głównym motywem stylizacji jest styl boho, dlatego pozostając w tym klimacie możecie stworzyć naprawdę ciekawe kombinacje!
Buty pomijam, ponieważ jak widzicie, Luna jest na swoich wrotkach. Możecie tak jak ona założyć wrotki bądź zaszaleć w doborze butów. Bawcie się modą tak, jak to robi Luna Valente!
Co sądzicie o tej stylizacji? Gotowi na więcej postów o Soy Lunie? Jakieś propozycje odnośnie kolejnej odsłony 'Ubierz się jak..'?

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2