Niechciani goście

Już od wczoraj każdy z nas obejrzeć może nowy odcinek pt.,,Niechciani goście". Niestety nie mogłam wczoraj o tym napisać ze względu na olbrzymie zakupy. W każdym razie dla tych, którzy go nie widzieli - oto on:
Opis:
Po wielogodzinnym błądzeniu po Czarnym Lesie głodne dziewczyny próbują znaleźć coś do jedzenia w piernikowej chatce, w barze z mrożonymi jogurtami Panny Muffet oraz w domku trzech misiów.
Jak dla mnie, odcinek ten jest nudny. Nie dowiadujemy się tutaj zbyt wiele (no jedynie poznajemy relacje Blondie z misiami). Szczerze miałam nadzieję, że dziewczyny wymyślą sposób na wyjście z lasu, no albo chociaż dowiemy się co u Raven i Dextera. A tu nic.
A Wam, podobał się ten odcinek?

Komentarze

  1. Mi odcinek się nie spodobał -_- Jak dla mnie,żenada. Skoro w tym odcinku szukały jedzenia,to w następnym może będą szukać toalety? -_-

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja na taki ŻENUJĄCY odcinek czekałam 2 tygodnie... -_-

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2