Post informacyjny

Piszę ten post, ponieważ muszę Was poinformować o tym i tamtym, więc bez zbędnej gadaniny zaczynam:
No to po pierwsze jutro zbyt wiele nie napiszę ze względu na to iż mam komunie brata i swoje imieniny. Dzisiaj za to mój brat miał urodziny więc ten weekend to same świętowanie {:-) Pisałam Wam, że post Styl niczym pojawi się na pewno w tym tygodniu. No właśnie- zapomniałam o tych wszystkich świętach (nawet zapomniałam, że mam imieniny). Dlatego mam do Was pytanie-
Opcje są dwie:
1. Jutro pojawi się post Styl niczym... ale będzie nie do końca dopracowany (w roli głównej Cedar)
2. Post pojawi się w trakcie tygodnia lub w weekend i będzie zrobiony na tip-top
Tak więc decyzja należy do Was.
Po drugie chodzi o wykreślankę. Otóż w bardzo krótkim czasie (odstępy co minutę- dwie) pojawiają się komentarze by odpadła pewna (ta sama) postać. Większość takich komentarzy piszą anonimy. Dziwi mnie to zwłaszcza dlatego, że przy wcześniejszych rundach tego nie było. Jest to troszkę podejrzane. Oczywiście nie chcę nikogo obrażać, bo takiego prawa nie mam. Jedynie mam prośbę abyście tak nie robili. Dziękuję {:-)
N to na tym kończę ten (nudny) wpis.


Komentarze

  1. Niech ten post będzie w trakcie tygodnia lub weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że tak będzie lepiej. A masz jakiś pomysł co mam zrobić z tymi komentarzami co minutę?

      Usuń
    2. Hmm... może po prostu je zignoruj i ich nie dodawaj? Bo to chyba od ciebie zależy czy wyświetli się komentarz czy nie... dobrze mówię? xD

      Usuń
  2. A tak w ogóle co do tej wykreślanki to ona powinna być dzisiaj xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Również bym wolała żebyś post napisała w weekend bądź w tygodniu, ponieważ bardzo jestem ciekawa co zaproponujesz w kolejnej części "Styl niczym..." zwłaszcza, że to będzie Styl niczym ...Cedar :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uważam,że post powinien być w trakcie tygodnia. Co do tych komentarzy to prawda że jeśli są co 1, 2 min i na tę samą postać to pewnie głosuje ta sama osoba. Chociaż mi się przytrafiło teraz, że mój głos wyskoczył 1 minutę po innej osobie głosującej. Zaznaczę, że głosowałyśmy na różne postacie. Więc czasami może to być przypadek.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2