Nowa Blondie

Hej. Nie wiem czy pamiętacie, ale kiedyś napisałam wpis o Blondie z serii Sugar Coated. Potem był też wpis opisujący tą serię, a znajdują się tam Holly, Maddie i Cedar. Lalka Blondie była wielką zagadką. Teraz możemy wysnuć podejrzenia, że w tej serii zawita córka Złotowłosej! A dlaczego? Mam nadzieję, że zdjęcie wszystkie wątpliwości rozwieje i zaspokoi ciekawość:
Szkoda, że nie widać artu Blondie. No cóż. Może nie wszystko na raz. Wracając do lalki... Co prawda dziewczyna trochę się wyróżnia od reszty (chociażby ze względu na to, że ma ciastko-torebkę, a nie zwykłe ciastko). Jej fryzura, zwłaszcza grzywka i ta kokarda, nie zbyt mi podpadły do gustu. Sukienka też mnie zbytnio nie oczarowała i przyznam, że gdy na początku zobaczyłam tą lalkę myślałam, że po prostu ktoś zeedytował zwykłą Blondie. A jeżeli chodzi o plusy, to w całej lalce najbardziej podobają mi się jej świecące rajstopy. A wam?
Dodatkowo mam dla was zdjęcie pudełka z tyły właśnie tej lalki. Oto i one:
Może nie jest najlepszej jakości, ale wszystko widać. Cieszę się, że możemy zauważyć rysunkową wersję dziewczyny. Jak dla mnie lepiej się prezentuje właśnie w wersji rysunkowej, a gorzej w wersji lalkowej. Bardzo podobają mi się te rysunkowe słodkości. Tam z lewej strony pudełka widzimy naszą Kitty. Jak dla mnie kotka ma bardzo bajeczną pozę. Wracając do Blondie... ciekawi mnie dlaczego Mattel wcześniej nie ujawnił, że Blondie będzie w tej serii. A wy co sądzicie o tej sprawie?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2