Nadchodzi...Faybelle

Od dwóch-trzech dni możemy zobaczyć krążące po internecie zdjęcia rysunkowe Faybelle. W takim razie postanowiłam poświęcić ten wpis właśnie jej. Możemy zobaczyć dwa zdjęcia z naszą wróżką, ogółem nie różnią się od siebie...chodzi o tło. A oto te dwa zdjęcia:
Tu mamy zdjęcie z kolorowym tłem, następne natomiast będzie białe.
Jeżeli chodzi o samą postać, to bardzo mi się podoba fakt iż jest taka jaka jest :-).  Dobrze, że w Baśnioceum pojawiła się jakaś wróżka, bo w końcu w wielu bajkach spotykamy się ze skrzydlatymi bohaterkami. Ciekawi mnie czy Faybelle będzie latała? Ogółem mam parę pytań odnośnie Faybelle, ale wiem że aby znaleźć odpowiedź należy czekać na nowe informacje? A wy, co sądzicie o Faybelle? 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2