Nowe postacie

Witajcie w nowym 2015 roku. Mam świetne wieści opublikowano już wyglądy nowych postaci. Oto one:
Rosabella córka Pięknej z baśni ,,Piękna i bestia''. 

Fayebelle córka złej wróżki, najlepsza przyjaciółka Duchess.
Córka Białego Królika.  Możliwe, że będzie wzrostu Kitty i Maddie (przynajmniej tak mi się wydaje). 
Nareszcie długo wyczekiwana Darling. Dobrze że zrobili jej blond włosy, bo białe średnio jej pasowały. Podoba mi się jej sukienka, zbroja, torebka i buty. Ogółem nie mam zastrzeżeń. 
Osobiście miałam nadzieję, że Alicja będzie miała córkę. Mimo to bardzo się nie zawiodłam.
Szkoda, że nie ma jeszcze lalki Brooke Page. Mi najbardziej podoba się Rosabella. A wam?


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2