Ginger w wersji odcinkowej

W końcu pojawił się odcinek z Ginger, niestety po angielsku. W każdym razie już wiemy jak ta słodka dziewczyna prezentuje się w odcinkach. A oto zdjęcia:
Jeżeli chodzi o dziewczynę to bardzo podoba mi się jej sukienka. Jak pewnie zauważyliście z tyłu  jest taki żółty materiał, czy jak to się tam nazywa który genialnie pasuje do tej sukienki. W wersji rysunkowej Ginger nie ma tej niebieskiej ozdoby na szyję, ale to też nie jest minus. Ogółem ta postać mnie bardzo oczarowała. Na zdjęciu widzimy też rodzeństwo Helgę i Gusa.
Tutaj (co prawda słabej jakości) zdjęcie artu Ginger na pudełku Duchess. 
Bardzo podoba mi się ta postać i nie mogę się wprost doczekać kiedy odcinek ten będzie po polsku. A wam podoba się Ginger?
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2