Oficjalna lalka Blondie

Nie wiem czy można nazwać to mianem oficjalnej lalki Blondie, ale muszę przyznać że jak dla mnie to tak to wygląda. Ostatnie wpisy poświęciłam właśnie tej specjalnej lalce. W takim razie czułam obowiązek pokazania tego zdjęcia:
Jak widzicie tu złotowłosa prezentuje się w delikatniejszych odcieniach, co dla mnie jest wielkim plusem. Właściwie cała stylizacja nabrała innego tonu, który bardziej do niej pasuje. Podoba mi się ta falbanka przy sukience i te kokardki. Szkoda, że rajstopy straciły swój blask, ale takie chyba bardziej teraz pasują. Bardzo, ale to bardzo nie podoba mi się ten wielki pierścionek, jest fatalny i gdybym dostała tą lakę to pierwsze co bym zrobiła to wyrzuciła ten pierścionek(no nie wyrzuciłabym go, ale na pewno bym jej go zdjęła). A według was Blondie prezentuje się lepiej w tych stonowanych barwach czy w tamtych mocno granatowych?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2