Zdjęcia nowych lalek + coś jeszcze

Trochę dziwnie nazwałam ten wpis, ale powodem tego jest to co mam dla was. Przechodząc do sedna...
Dnia 1 stycznia br. mogliśmy dowiedzieć się co Mattel przygotował nam na ten 2015 rok. Teraz możemy zobaczyć takie oto zdjęcia:
Tu widzimy zdjęcie dwóch lalek z dwupaku School Spirit. Jak dla mnie w  tym zestawie lepiej ubrana jest Raven. Podoba mi się jej bluzka, kurtka, czapka i spodnie. Jeden wielki minus to czerwone buty. Rozumiem, że wyglądem Apple chcieli nawiązać do Raven, a Raven do Apple no ale proszę nie czerwone buty do takiej stylizacji! Jeżeli chodzi o wygląd Apple, to jak dla mnie zrobili jej za mocny makijaż. Pasemka też nie jest w jej stylu. Do tej kreacji nie pasuje ta korona. Spódnica zupełnie nie pasuje do tej góry. Jak dla mnie stylizacja zupełnie nie udana.Według mnie dla mnie najładniejsze są jej fioletowe buty.
Enchanted Picnic
Na sam początek Cerise. Uważam, że dobrze zrobili umieszczając tu córkę kapturka. Ponieważ jak wiemy, Cerise spotyka się na pikniku z rodzicami. Jednak jej stylizacja zbytnio mnie nie oczarowała. Nie powiem, że jest zła bo taka nie jest, ale brakuje mi w niej czegoś. Przejdę do Blondie. Za mocny makijaż oczu! Te pomalowane oczy strasznie rzucają się w oczy! (Nie wiem czy mnie zrozumieliście, ale inaczej to tego nie opiszę). Ale szukajmy pozytywów... Może na sam początek sukienka. Jest prze-słodka, genialna jest ta żółta falbanka , a kołnierzyk też niczego sobie. Drugi plus to ta słodziutka torebeczka z misiem. Buty co prawda nie idealne, ale ujdą w tłoku. Teraz Raven. Sukienka nie jest zła, tylko za bardzo się rozszerza robiąc taką bombkę. Buty też nie najgorsze. Jeden minus to ta torebeczka. Według mnie nie zbyt pasuje do jej charakteru. Reasumując dla mnie najładniejsza w tej serii jest Blondie.
Na razie to tyle, ale obiecuję że gdy tylko pojawi się coś nowego to od razu to dodam. Niestety teraz kończą mi się ferie i w poniedziałek już do szkoły. Ten pierwszy tydzień będzie naprawdę ciężki, dlatego proszę o wyrozumiałość. No bo to oceny na nowy semestr, to nie można ich zepsuć.
Na koniec takie info o lalkach dostępnych w Polsce:
Kieruje to głównie do fanek Kitty i Duchess. Wczoraj jak byłam w Auchanie to z ciekawości poszłam na lalki i zobaczyłam Duchess i Kitty na pułkach!! Nareszcie mamy te dwie długo wyczekiwane lalki w Polsce. Widziałam też dziewczyny z Lustrzanej Plaży. Wzięłam Maddie i obejrzałam jej pudełko. Zdałam sobię sprawę, że nie pokazywałam wam tyłu tego pudełka. W takim razie tył pudełka Maddie i Apple z serii Lustrzana Plaża:
Nie mam zdjęcia tyłu pudełka Ashlynn, ale ono dużo się od tych nie różni.
Dziękuję za uwagę

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2