Lalki z nowych serii

Nie wiem, czy pamiętacie ale nie tak dawno temu pisałam wam o nowych seriach. Teraz możemy zobaczyć lalki z tych serii. Pierwsza z nich (co prawda o niej nie pisałam) to Wonderland:
 Jak dla mnie to ta seria jest genialna. Jeżeli chodzi o Apple, to mi osobiście podoba się jej szalona sukienka. Jak dla mnie w całej serii zrobili za duże ozdoby na głowy i to jest jedyny błąd. 
Tu mamy Kitty. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się jej sukienka, jest genialna i bajeczna. No uszy to ma za duże, ale to nie jest najważniejsze.
Jeżeli chodzi o Lizzie to bardziej podoba mi się w wersji rysunkowej. Mimo to nie jest taka zła. Jak dla mnie są dwa główne minusy stroju. Pierwszy to ten łabędź na głowie, a drugi to ten różowy kołnierz.
 Teraz moja ulubiona Maddie:
No może trochę za duży kapelusz, ale to tylko mały minus bo w końcu kapelusz można zdjąć. Jeżeli chodzi o sukienkę, to dla mnie jest bajeczna. 
Według mnie Raven wyszła chyba najgorzej z całej tej serii. Prawie nic mi się nie podoba.  Brzydka sukienka źle dopasowana, ten jej dom wygląda jak sterta kart i filiżanek. Ogółem jestem tą lalką zawiedziona.
Teraz dwupak Apple i Raven:
Bardziej podoba mi się Raven., mimo to ten dwupak mnie nie oczarował. 
Następna jest Giger i seria Candy:
Jak widać na zdjęciu powyżej Ginger będzie dostępna w zestawie piernikowym. W całej lalce najmniej podobają mi się jej okulary.
Tutaj Maddie z serii Candy. Wygląda prześlicznie.
Holly tak z fryzury przypomina Ashlynn. A jeżeli chodzi o sukienkę to uważam, że jest piękna.
No niestety nie znalazłam zdjęcia Cedar. Gdy powiększycie zdjęcie Holly lub Maddie to w górnym rogu jest Cedar, niestety mało wyraźna. Mam nadzieję, że niedługo dołączy do Holly i Maddie.
Z tych wszystkich serii najbardziej podoba mi się Kitty, Maddie z obydwu serii i Holly. A was, która lalka oczarowała?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2