Kitty ze Święta Baśniowiosny

Na pewno większość z was nie może się doczekać filmu Święto Baśniowiosny. Jak dobrze wiecie zobaczymy tam nowych bohaterów i ,,starych'' w nowych kreacjach. Ten wis będzie króciutki i pokażę tu lalkę Kitty właśnie w kreacji przygotowanej na ten specjalny dzień. A oto i zdjęcie:

O lalce już kiedyś pisałam (nawet dwa razy), ale wtedy nie miałam podglądu na jej akcesoria tj. pamiętnik i pierścionek. Dlatego też nie będę się teraz rozpisywała, zwłaszcza dlatego że jeszcze nie wyzdrowiałam. Powiem tylko że uważam tą lalkę za szczególnie piękną i według mnie ładniejsza jest w tej serii niż w serii Basic. Bardzo mi pod pasowała ze względu na ciekawą kolorystykę kreacji. Osobiście nie mogę się doczekać Kitty w wersji rysunkowej, ale na moment teraźniejszy jeszcze wytrwam.
Dziękuję za uwagę


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2