Trochę o Święcie Baśniowiosny

Przepraszam, że wcześniej tego nie wstawiłam ale jestem chora i nawet do szkoły nie poszłam. Mimo to postanowiłam wrzucić to teraz na bloga, bo choroba może się przedłużyć a w tym momencie jest znośnie :-)
Przechodząc do tego co przygotowałam, to mam dla was fragmenty na podstawie których wykonałam zdjęcia do poprzedniego wpisu. A oto one:
Widać tu cały ,,proces'' rzucania złego zaklęcia przez mamę Kitty. 
A teraz skutki złego czaru, co prawda nie widać całkowitej ,,szarości'' ale można się spodziewać iż ona nadejdzie.
Na koniec nasze księżniczki filmu. 
Na tym kończę dzisiejszy wpis i mam nadzieję, że szybko wyzdrowieję. Zaczęły się ferie więc muszę być zdrowa. Najlepsze rozwiązanie to gorąca herbatka z malinami... w takim razie żegnam was i idę zagotować wodę:-)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2