Reszta nowych lalek

Miałam o tym napisać wczoraj, ale mieliśmy gości i wyszło tak jak wyszło. Zacznę od zdjęcia Cedar:
Mi w ogóle nie podobają się ,,serduszkowe'' usta. Gdy patrzę na nie z daleka, to mnie odpychają. Podobają mi się bardzo jej buciki, są takie słodkie. Jeżeli chodzi o sukienkę to tak jak u reszty lalek z serii Sugar Coated jest piękna.
Ostatnią serię jaką opiszę to Enchanted Picnic
Zacznę od Raven
Sukienka mi się jak najbardziej podoba. Do reszty kreacji też nie mam zastrzeżeń.
Blondie
Bardzo podobają mi się te falbanki: żółta na dole i czarna na górze. Ten czarny falbaniasty kołnierzyk jak dla mnie jest najważniejszy w tej sukience i gdyby nie on kreacja byłaby mdła.
Ostatnia jest Cerise
Podobają mi się jej buty, sukienka, włosy. I cieszę się, że mamy Cerise w wersji piknikowej.
Dziękuję za uwagę. Na tym kończę i teraz o niczym nie zapomniałam. Co sądzicie o tych lalkach? Które was oczarowały?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2