Kilka konkretów o nowej lalce Blondie

Wczoraj pokazałam dwa zdjęcia Blondie, jedno z przodu drugie z tyłu. Teraz mam dla was kilka konkretnych zdjęć + zdjęcie pamiętnika złotowłosej właśnie z tej serii. A co to za seria? Możemy przypuszczać, że Sugar Coated, ale ja nie byłabym taka pewna, dlaczego? Dowiecie się tego czytając ten wpis.  A oto zdjęcia:
Jeżeli chodzi o lalkę, to od wczoraj dużo się nie zmieniło. Wciąż nie zbyt mnie oczarowała. Na tym ostatnim zdjęciu widzimy grzywkę dziewczyny, która według mnie wyszła okropnie. Dosyć krytyki... oprócz świecących rajstop podobają mi się różowe buty i złota biżuteria (bransoletka czy co to tam jest). Teraz dwa zdjęcia pamiętnika:
Zastanawia mnie czy dla każdego kraju zrobią oddzielny pamiętnik, bo nie zbyt wierzę żeby dla czterech krajów (tak jak to w polskich pamiętnikach) udało im się to zamieścić, zwłaszcza gdy jedna strona to obrazki kawiarni. W takim razie możemy przypuszczać, że ta lalka została zrobiona na potrzeby zestawu jakim jest kawiarnia. Czyli to wcale nie jest lalka z serii Sugar Coated? Tak...to lalka zrobiona specjalnie do zestawu jakim jest kawiarnia.!To czy zrobią też Ashlynn na potrzeby butiku? Wracając do pamiętnika jedyną opcją żeby zmieścić dwa kraje, to właśnie usunąć tą stronę z kawiarnią. Nie wiem jak Mattel sobie z tym poradzi, ale nie ukrywam że lepiej by było zrobić dla każdego (kraju) osobno. Tylko wtedy trochę by się na kosztowali. Chyba, że zrobią pamiętnik tylko po angielsku? Sądzę, że byłoby to słabe rozwiązanie. A wy co o tym sądzicie? A lalka, spodobała wam się?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2