Alternatywna wersja plakatu XXL

Macie za mało miejsca w szafie, aby pomieścić jeszcze jeden wielki plakat? Poszukujecie ciekawych pomysłów, na zastąpienie klasycznej wersji? Jeśli tak, to śmiało czytajcie dalej! W dzisiejszym DIY przemienimy jeden z plakatów z magazynu Soy Luna! Zapraszam!
 Materiały:
-numer specjalny magazynu Soy Luna
-nożyczki
-klej/taśmę/cekiny
1. Na początek bierzemy plakat (który możecie zobaczyć na powyższym zdjęciu) i odcinamy dolny pasek z bohaterami.
2. Teraz każde zdjęcie oddzielamy od siebie.
3. Szukamy miejsca, w którym chcemy zamieścić mini fotografie.
4. Wybieramy za pomocą czego przykleimy zdjęcia do szafy czy ściany. Ja wybrałam taśmę dwustronną oraz cekiny
Owoce mojej pracy widzicie na zdjęciach powyżej. Wykonanie zajmuje około dziesięć minut, a efekt końcowy jest miły dla oka :-)
Może Wy wymyśliliście własne alternatywne wersje olbrzymich plakatów? Pochwalcie się w komentarzach!

Komentarze

  1. Sprytnie. Ja kiedyś przykleiłam naklejki od wewnętrznej strony szafy, efekt trochę podobny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2