Moje wakacyjne plany blogowe

Jak już zauważyliście, od kilku dni posty pojawiają się dość... sporadycznie. Nie ukrywam, jest mi z tym źle!Dlaczego więc przestałam pisać? Otóż wciągnęłam się w genialną książkę + jeden ciekawy serial i właśnie to im poświęcam swój cały wolny czas. ALE Od jutra planuję powrócić do 'codzienności' :-) Przez najbliższy tydzień posty powinny pojawiać się częściej!
Drugą sprawą jaką chciałabym poruszyć w tym króciutkim poście jest mój obóz. Tak, wyjeżdżam! Kiedy? Na samym początku lipca - nie będzie mnie przez dwa tygodnie. Co w tym czasie będzie z blogiem? Otóż po pierwsze w tym tygodniu postaram się przygotować kilka 'zapasowych' postów, żeby w razie gdybym kompletnie nie mogła pisać, miała coś pod ręką. Jeśli znajdę wolny czas (wyjeżdżam nad morze więc będąc na plaży powinnam znaleźć trochę 'wolnego' czasu) to wtedy postów będzie więcej :-)
A Wy, jakie macie wakacyjne plany? Wyjeżdżacie gdzieś?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2