Soy Luna. Za kulisami

Obecnie na kanale Disney Channel trwa przerwa w nadawaniu 'Soy Luny'. Wy też, tak jak ja, tęsknicie za Lunitą? Jeśli tak, mam pomysł, jak zapełnić tą olbrzymią pustkę w sercu choć na kilka dni! Osobiście dzień po wyemitowaniu ostatniego odcinka sięgnęłam po książeczki 'Soy Luna. Za kulisami'. Nastrój od razu mi się poprawił! Mówię Wam, te książki są strzałem w dziesiątkę!!!
Ta książka to fotograficzna opowieść o gwiazdach występujących w nowym serialu „Soy Luna”, wyświetlanym na Disney Channel. Przedstawiono w niej historię filmowego planu i jego bohaterów oraz komentarze aktorów, anegdoty, sceny i widoki, które wprowadzają czytelnika za kulisy tej niezwykłej historii. Do książki dołączony jest arkusz z naklejkami i plakat. Wejdź za kulisy i poznaj prawdę o...
Nigdy jeszcze nie miałam do czynienia z tego typu produktem, dlatego nie wiedziała, czego się tak naprawdę spodziewać. Zakładałam, że będą tam głównie zdjęcia plus jakiś wywiad czy opis danej postaci, danego aktora. Ku mojemu zdziwieniu, ta 16-stronicowa książka zawieranie tylko wyżej wspomniane elementy, ale również plakaty, naklejki (które od razu pokochałam!), ciekawostki oraz (mój faworyt) 'Życie na wrotkach' tj. teksty opisujące początki Karol na wrotkach: co ją motywowało, co jadła podczas treningu, jak znosiła porażki itp.
Każda z książek poświęcona jest innym aktorom. Pierwsza z nich (różowa okładka) opowiada o odtwórcach Luny, Niny i Matteo. Druga (żółta) - Ambar, Jazmin i Delfi, a trzecia - Simona, Nico i Pedro. Mimo tego podziału, w każdym numerze zastajemy 'Życie na wrotkach', a także naklejki, które nie koniecznie odnoszą się jedynie do wybranej trójki aktorów. Moją ulubioną częścią jest tom drugi, nie licząc ciekawych wywiadów znajdują się tam moje ulubione naklejki (wspomniałam, że bardzo spodobał mi się pomysł z naklejkami?)
Reasumując uważam, że warto wydać trzynaście-czternaście złotych na taką książkę, ponieważ jej zawartość jest niesamowita: wywiady, których nie znajdziesz nigdzie indziej, plakaty, które są prze-urocze (i bardzo duże), naklejki, które wprowadzają w euforię moje 'wewnętrzne dziecko' i zdjęcia, cudowne zdjęcia :-) Jedynym minusem jest mała liczba stron (jak prawie w każdej fajnej książce)
 Macie już te książki? Jak tak, to która spodobała Wam się najbardziej? Może macie je jeszcze w planach?

Komentarze

  1. Wszystkie książki są świetne! Bardzo fajnie je zrecenzowałaś :) Mam w planach którąś zakupić, ale jeszcze nie wiem jaką.
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2