Do jakiego domu w Hogwarcie należy Peyton List?

Zastanawialiście się kiedyś do jakiego domu w Hogwarcie należą Wasi idole? Może akurat należycie do tego samego domu? Pomyślcie chwilę... No i jak? A może nie wiecie do jakiego domu Wy należycie? Ja godzinę temu zrobiłam sobie oficjalny test na Potermore i jestem w... Ravenclaw! Razem ze mną znajduje się tam Tessa Netting (w Obozie Kikiwaka gra Hazel) oraz Nathan Arenas znany jako Jorge! Chcecie wiedzieć do jakich domów należy reszta obsady? Koniecznie obejrzyjcie poniższy filmik przesłany przez Tessę Netting!
Peyton List (Emma) oraz Karan Brar (Ravi) należą do Gryffindoru, Kevin G. Quinn (Xander) oraz Skai Jackson (Zuri) do Slytherinu, a Miranda May (Lou) oraz Nina Lu to rasowe puchony z Hahufflepuff'u!
Z którą gwiazdą serialu Obóz Kikiwaka jesteście w domu? Pochwalcie się w komentarzach!

Komentarze

  1. Ja jestem w Slytherynie! Tak jak Kevin :)))))))))))
    ~Fanka Luny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2