Jessie - powspominajmy

Za niecały tydzień (9.06) zostanie wyemitowany ostatni odcinek serialu 'Jessie'. Obecnie na kanale Disney Channel trwają weekendowe maratony z owym serialem, dlatego jeśli chcecie przypomnieć sobie historię dziewiętnastolatki z Teksasu, koniecznie zarezerwujcie sobie telewizor przedziale od 13:20 do 18:00!
Dziś przychodzę do Was z postem zatytułowanym Powspominajmy. Przez te cztery sezony, przez te sto jeden odcinków działo się naprawdę wiele- zarówno tych dobrych momentów, jak i tych o których warto nie wspominać. Nie wiem jak Wy, ale ja osobiście bardzo polubiłam ten serial. Był on idealną opcją na nienajlepszy nastrój. Oglądając go, tak wkręcałam się w fabułę, że zapominałam o nieudanej kartkówce, jedynce z geografii i całym otaczającym mnie świecie. Liczyło się tylko, to "Jak Jessie poradzi sobie z ... kłopotem"!
Wczoraj na kanale Disney Channel Polska pojawił się krótki filmik, w którym umieszczono jedne z najzabawniejszych momentów z serialu. Oczywiście, nie są to wszystkie najśmieszniejsze sceny! Gdyby miał powstać taki filmik, pewnie trwały ponad dwie godziny! A wierzcie mi, ciągłe śmianie przez okrągłe 120 minut nie wróży za dobrze :-) Bez owijania w bawełnę, obejrzyjcie ze mną ten filmik i powspominajmy!
Zobaczcie najlepsze momenty z serialu "Jessie"! Pamiętajcie, że finał serialu już 9 czerwca o 17:30 w Disney Channel!
Niestety, wszystko co dobre w końcu się skończy! Osobiście będzie mi trudno rozstać się z Jessie. Jej lata świetności przekładają się na lata mojego dorastania. Gdy Jessie się skończy, zakończy się również pewien etap z mojego życia. Czy jestem już na to gotowa...?
Oglądaliście Jessie? Lubicie ten serial? Będziecie za tydzień przed telewizorami, aby 'godnie' pożegnać przygody tej zwariowanej rodzinki?

Komentarze

  1. Niestety nie mam pojęcia, co to ,, Jessie''. Ale ze sposobu, w który go opisałaś, musi być cudowny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2