Obóz Kikiwaka

,,Każdy dzień jest jak impreza" - Jessie Prescott
W czwartek dziewiątego czerwca na antenie Disney Channel wyemitowano ostatni odcinek serialu Jessie. Dokładnie o siedemnastej trzydzieści fani pożegnali się z historią nastoletniej niani z Teksasu. Po około pięciu latach emisji, po stu jeden odcinkach, po czterech sezonach nie jednemu trudno było powiedzieć "żegnaj". Osobiście połowę odcinka przepłakałam. Jessie dostała wymarzoną rolę, Christina wróciła do dzieci, a Bertram no bądźmy szczerzy, co mógł zrobić Bertram? Leżał na kanapie i jadł ser :-) Czy tylko mi będzie brakowało tej zwariowanej rodzinki?
TO JESZCZE NIE KONIEC
Ok, nie dowiemy się jak potoczą się losy Jessie, czy Christina poradzi sobie z opieką własnych, niesfornych dzieci ani czy Luke skończy szkołę. Mimo to mamy co świętować! Od dwudziestego siódmego czerwca (poniedziałek) na antenie Disney Channel Polska wystartuje emisja spin-off'u 'Jessie' pod tytułem 'Obóz Kikiwaka"!
Skąd taka dziwna nazwa?
Swego czasu Christina Ross zdobyła tytuł najlepszej drużynowej właśnie na tym obozie. To tam poznała swojego przyszłego męża oraz przeżyła prawdziwą przygodę! Za jej namowy, dzieciaki Emma, Zuri i Ravi (Luke nie zaliczył roku) musiały porzucić swój dobrobyt i spędzić wakacje na Obozie Kikiwaka. Czy wysłanie rozpieszczonych dzieci w puszczę to dobry pomysł? Zwłaszcza gdy krąży legenda o potworze zwanym Kikiwaka, który grasuje w okolicznym lesie? Czas pokarze...
Jeśli już teraz pokochaliście ten serial, mam świetne wieści. Obecnie trwają prace nad drugim sezonem!! A jeżeli tak jak mi, brakuje Wam Luka, wiedzcie, że producenci również o tym pomyśleli! Dwunasty odcinek nosi tytuł 'Luke's Back' co bez wątpienia oznacza powrót Luka! Jak widzicie producenci pomyśleli o wszystkim! Teraz tylko wytrwać dwa tygodnie...
Oglądaliście finał Jessie? Co myślicie o spin-offie tego serialu? Widzieliście już pierwszy odcinek 'Obozu Kikiwaka"?

Komentarze

  1. Ja też płakałam przez cały odcinek!
    ~Fanka Luny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2