Przerwa w nadawaniu

Oglądacie Soy Lunę? Jesteście fanami serialu i nie przegapiliście żadnego odcinka? Martwicie się, ponieważ wyjeżdżacie w wakacje i przegapicie nowe odcinki przygód Luny? Jeśli tak, to mam dla Was dobre wieści! Jeśli natomiast zostajecie w domu i chcielibyście sobie umilić popołudnia oglądają Soy Lunę, to mam.... złe wieści!
W wakacje NIE BĘDZIE nowych odcinków! Jak to? Otóż żeby nie zranić osób, które wyjeżdżają Disney przerywa emisję nowych odcinków Lunity na całe dwa miesiące. Od września Luna wróci na nasze ekrany, ale czy wytrzymamy? Zwłaszcza gdy ostatni odcinek zakończył się tak emocjonująco!?! Czy Tamara da Lunie i Simonowi jeszcze jedną szansę? A może od razu odpadną z konkursu? Jak myślicie? Ja mam kilka teorii:
a) Tamara pozwoli im pojechać i jakoś się odratują resztą choreografii
b) Tamara się nie zgodzi, ale publiczność poprosi o jeszcze jedną szansę dla bohaterów
c) Inna para pojedzie jeszcze gorzej od Luny i Simona
d) Tamara powie, że jej przykro, ale nie może dać im drugiej szansy, ponieważ byłoby to nie fair w stosunku do innych uczestników
A jak Wy to widzicie? Zgadzacie się z którąś z moich teorii? A może macie własną?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2