Podsumowanie tygodnia z Niną

Muszę Was bardzo przeprosić - tydzień z Niną był okropny! Pojawiły się tylko trzy posty! Czy mam jakieś wytłumaczenie? Po pierwsze nie mogłam znaleźć żadnego wywiadu z Caroliną Kopelioff, co bardzo mnie zniechęciło do dalszego pisania. A po drugie NAUKA. Poprzedni tydzień był naprawdę stresujący! Ten będzie podobny, dlatego też uznałam, że ten tydzień będzie należał do... nikogo! Możliwe też, że pojawi się kilka postów nawiązujących do Niny, aby choć w pewnym stopniu nadrobić zaległości. Póki co, podsumuję to, co było do tej pory
Informacje podstawowe link
Mini biografia Caroliny Kopelioff  link
Opracowanie piosenki Corazon link
To by było na tyle. Proszę, wybaczcie mi to lekkie zaniedbanie. Podejrzewam jednak, że choć trochę mnie rozumiecie - szkoła to szkoła. Jednak jak tylko oceny będą już 'z głowy' wracam z 'tygodniem z' z pełną parą! 

Komentarze

  1. Ja Cię rozumiem. Mam teraz tyle sprawdzianów że aż nie wyrabiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze poprawiam fizykę, masakra
    ~Fanka Luny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2