Video-wywiad z Karol i Ruggero

Przeglądając YT szukałam jakiś ciekawostek związanych z Soy Luną. I tak przypadkiem trafiłam na dwa ciekawe video-wywiady. Pierwszy z Karol Sevillą, serialową Luną, a drugi z Ruggero Pasquarellim, wcielającym się w Matteo. Wywiady są po hiszpańsku więc pomyślałam, że może warto by je przetłumaczyć. Co Wy na to? Na pierwszy ogień wywiad z Karol:
Co najbardziej lubisz jeść?
Enchiladas, które są typowym daniem w Meksyku, oraz sushi. 
Jakie jest Twoje ulubione miejsce na świecie?
Bardzo chciałabym odwiedzić Japonię i Chiny.
Jaki film Disney'a widziałaś najwięcej razy?
Najwięcej razy oglądałam "Valiente" (polska Merida waleczna). Jest to mój ulubiony film. Chciałabym być taka jak Merida.
Masz jakąś manię?
Bardzo często myję zęby :-)
Jakie jest Twoje spełnione marzenie?
Nawiązałam współpracę z Disney'em. Rola Luny to spełnienie moich marzeń.
Co byś zabrała na bezludną wyspę?
Mój telefon.
Jaką supermoc chciałabyś posiadać?
Chciałabym móc oddychać pod wodą, tak jak ryba.
Jaka jest Twoja ulubiona część garderoby? 
Szorty
Jaka jest Twoja ulubiona codzienna czynność?
Sen. Uwielbiam spać.
Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Różowy i żółty.
Czy masz przytulanki?
Nie, ponieważ moja mama mi nie zostawiła
Co było najtrudniejsze w roli Luny?
Najtrudniejsze było wrotkarstwo.
Dowiedzieliście się czegoś ciekawego o Karol? 
Co najbardziej lubisz jeść?
Tagliatelle de bolognese robione przez mojego tatę. To sklepowe nie jest tak dobre.
Jakie jest Twoje ulubione miejsce na świecie?
Mój pokój, ponieważ mam tam wszystko co lubię i uwielbiam tam przebywać
Jaki film Disney'a widziałeś najwięcej razy?
Nie ma takiego jednego filmu. Lubię Króla Lwa, Herkulesa...
Masz jakąś manię?
Zawsze mam masło kakaowe (...) jak amulet szczęścia (niestety nie poradziłam sobie z przetłumaczeniem tego zdania)
Co byś zabrał na bezludną wyspę?
Krem przeciwsłoneczny, żeby chronić się przed spaleniem oraz gitarę. Bym sobie grał i śpiewał tak samo jak w domu. 
Jaką supermoc chciałbyś posiadać?
Chciałbym latać. Mógłbym będąc w trakcie nagrywania serialu polecieć na chwilę do domu. 
Jaka jest Twoja ulubiona część garderoby? 
Lubię kurtki, krawaty, muchy..
Jakie miejsce chciałbyś odwiedzić?
Wyspę Bora Bora.
Jaka jest Twoja ulubiona codzienna czynność?
Jedzenie. Jestem Włochem i uwielbiam jeść. I jeszcze sen. 
Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Różnie z tym bywa. Aktualnie najbardziej lubię czerwony. 
Czy masz przytulanki?
Mam jednego pieska, ale nie mam go przy sobie.Został w domu i czeka aż wrócę.
Jakie jest Twoje spełnione marzenie?
Śpiewałem na ogromnej scenie z wielką publicznością i wybrałem się w trasę koncertową. 
Lubicie Ruggero i Karol? Dowiedzieliście się czegoś ciekawego z tych wywiadów? Może coś Was łączy z gwiazdami Disney'a?

Komentarze

  1. Jak ja uwielbiłam tłumaczenia <3 Zawsze mam problemy ze zrozumieniem nagrań. Wiele ciekawych rzeczy dowiedziałam się o moim mężu (czytaj Ruggero). Pozdrawiam,
    nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak tłumaczenie, szczególnie z hiszpańskiego to świetna sprawa. Uwielbiam Karol i Ruggero, więc fajnie było się o nich dowiedzieć paru nowych rzeczy ;)
      Tak w ogólne to dołączyłam do obserwatorów, jeśli moja stronka Ci się spodoba, to możesz się odwdzięczyć, ale oczywiście nie musisz, wybór należy do ciebie.

      Mój blog o Disneyu, na który serdecznie zapraszam ( klik )

      Usuń
  2. Bardzo lubię Karol i Ruggero, w końcu w przyszłości się z nim ożenię :D Podobnie jak Dżesika uwielbiam tłumaczenia, ponieważ nigdy nie mogę zrozumieć filmików.
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2