Świat Cande. Mój pamiętnik, Twój pamiętnik

,,Świat Cande to nie jest zwykła książka – niby to mój pamiętnik, ale znajdziesz w nim miejsce na spisanie własnego pamiętnika!" - Candelaria Molfese
Osobiście miałam mieszane uczucia w stosunku do tej pozycji. Z początku wydawało mi się, że nie jest to książka dla mnie oraz że nie znajdę w niej niczego co mogłoby mnie zainteresować. Jak się okazało, byłam w wielkim błędzie! Prawda jest taka, że nawet jeśli nie jesteś "Molfesistas" a serial Violetta nie był Twoim ulubionym, to książka ta może Wam przypaść do gustu! Ba! Możecie ją pokochać, a nawet zrobić z niej swój własny pamiętnik...
Książka "Świat Cande" pisana jest w narracji pierwszoosobowej, w formie pamiętnika. Dzięki takiemu zabiegowi, czytając książkę czułam, jakby Cande stała przede mną i sama mi o sobie opowiadała! Uważam to za wielką zaletę książki, ponieważ dzięki temu można zżyć się z autorką, a także zauważyć, że nie jest ona idealna... Chyba właśnie to spodobało mi się najbardziej w całej książce. Cande nie zrobiła z siebie idealnej dziewczyny, ale pokazała, że każdy ma swoje mocne i słabe strony. Nawet ona! Na przykład wiedzieliście, że gdy zaprosi gości na kolację, a Ci skończą jeść, natychmiast wstaje od stołu i... zaczyna zmywać!?!
Cała książka podzielona jest na kilka odrębnych rozdziałów. Znajdziemy w niej ciekawe pomysły dotyczące makijażu, malowania paznokci, układania fryzur;
Ulubione przepisy Cande, wśród nich takie, które krążą w jej rodzinie od pokoleń (!);
A także wiele wspaniałych zdjęć, kilka sekretów z jej życia, a także jej upodobania, obsesje oraz praktyczne porady.
'Świat Cande" nie jest książką, przez którą przebrniecie, odłożycie w kąt i o której zapomnicie! Dzięki miejscom na własne dopiski, książka ta przybiera charakter notatnika, do którego niejednokrotnie zechcecie powrócić. Dodatkowo dzięki radom odnoście pierwszej miłości, kłótni z przyjaciółką itp. książka staje się doskonałym poradnikiem dla każdej dorastającej dziewczyny! Należy też dodać, że dzięki doskonałej oprawie graficznej książka jest bardzo przyjemna dla oka. Twarda oprawa to kolejny plus dla wydawnictwa! Osobiście oceniam tą książkę na 9/10 . Na koniec chciałabym bardzo podziękować Domu Wydawniczemu Rebis, które w ramach współpracy przysłało mi tą fenomenalną książkę! Jeszcze raz bardzo dziękuję :-)
Czytaliście "Świat Cande"? Jak oceniacie tą książkę? Sięgniecie po nią? 
P.S. Obecnie na oficjalnej stronie Domu Wydawniczego Rebis, obowiązuje 20% promocja na ową książkę! Dlatego jeśli jesteście zainteresowani, kliknijcie w ten link i nie czekajcie ani chwili dłużej :-)

Komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia i ciekawa recenzja. Muszę przemyśleć czy nie kupić sobie tej książki :)
    ~Fanka Luny

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam z 2 razy książkę, bardzo lubię Cnadelarię. Faktycznie bardzo ciekawa recenzja z ładnymi fotkami.
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cariba Heine w Syrenach z Mako

Czy Rory J. Saper/Max pojawi się w 3 sezonie Znajdź mnie w Paryżu?

15 ciekawostek o 'Następcach 2' #CnN2